بی خیال،مثل مسئولان پدیده

یک تیم مشهدی دیگر در آستانه انحلال

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از امروز آغاز می‌شود که پدیده‌ای‌ها هنوز نتوانسته‌اند مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را بگیرند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۸۳

شرایط بد مالی و حمایت نشدن از سوی مسئولان برای تیمداری در مشهد باعث شده شایعه انحلال این تیم بیش از پیش به گوش برسد.چند ماه قبل وقتی 6 امتیاز از این تیم به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجیشان کسر شد،انتظارها این بود که مسئولان این تیم تکانی به خودشان بدهند و یا رضایت طلب کاران را جلب کنند، یا اینکه بدهی خودشان به آنها را پرداخت کنند. اما نهتنها این اتفاق نیفتاده بلکه طلبکاران هر روز بیشتر پا فشاری میکنند تا مطالبات خودشان را دریافت کنند.

طلبکاران با شروع لیگ برتر دوباره سراغ این تیم آمدهاند و با شکایت به فیفا خواهان دریافت مطالباتشان شدهاند. دیاراسوبا و ایگور پراهیچ دو بازیکن پیشین پدیده هستند که شکایت خود را به اطلاع فیفا رساندهاند و مسئولان و مدیران مشهدی و مجموعه پدیده به فکر این تیم نیستند و پدیده را به امان خدا رها کردهاند. رهایی که به نطر میرسد بزودی این تیم هم با حکم فیفا راهی لیگ آزادگان و سراشیبی سقوط در فوتبال ایران خواهد شد.

از روزی که ابومسلم راهی لیگهای دسته پایینتر شد مشهدیها حسرت زیادی را خوردند تا پدیده و سیاه جامگان جای این تیم را پر کنند اما حالا خبری از سیاه جامگان در لیگ برتر نیست و پدیده هم اگر به دادش نرسند سرنوشتی مشابه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها