نگرانی شدید بازیکنان استقلال در آستانه شروع لیگ

با این وضع توقع قهرمانی دارند؟!

استقلال تهران روز جمعه لیگ برتر را با بازی مقابل پیکان آغاز می‌کند. در حالی که امسال اکثر باشگاه‌ها با قدرت برای شروع لیگ برتر آماده می‌شوند، استقلال تهران با مشکلات عجیب و غریبی روبه‌رو بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۳۹

بعد از پایان فصل و با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به نظر میرسید ایام به کام استقلالیها باشد. پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه هم خیلی زود عکسهای یادگاری با بازیکنان جدید را گرفت و به نظر میرسید این باشگاه برای فصلی پرقدرت آماده میشود. هواداران اعلام کردند امسال دیگر سال قهرمانی استقلال است و پرسپولیس قافیه را به این تیم میبازد. از سویی چهرههایی چون فریدون زندی و بعضی از پیشکسوتان خوشنام استقلال هم میگفتند با شرایطی که تیم دارد امسال شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. ولی خیلی زود ورق برگشت. استقلال تهران که اوضاع خوبی داشت، با مشکلاتی روبهرو شد. بازیکنان تهدید به جدایی کردند و در این بین امید ابراهیمی در جمع استقلالیها نماند و رفت. وریا غفوری اردوی استقلال را ترک کرد و پژمان منتظری گفت اوضاع خراب است. مجید حسینی هم که قانع شده بود بماند ایران را ترک کرد و سرانجام به تیم ترابوزان اسپور ملحق شد. در چشم به هم زدنی اوضاع استقلال خراب شد و حالا بازیکنان به شدت نگران هستند. دیروز در تمرین استقلال آبی پوشها خیلی با نگرانی در این باره حرف میزدند. لیگ برتر روز جمعه برای استقلال شروع میشود در حالی که وضعیت به هیچ وجه مساعد نیست. بازیکنان کم هستند و اکثر کسانی هم که در تمرین حضور دارند، برای طرفداران و حتی خبرنگاران ناشناخته هستند. دیروز یکی از بازیکنان استقلال بعد از تمرین به خبرنگار ما گفت: «اوضاع بدتر از چیزی است که فکرش را کنید. با این شرایط ما در هفتههای اول شانسی برای جمع کردن امتیاز نداریم.»

تیام و جپاروف میآیند

تمرین دیروز صبح استقلال که برای حضور خبرنگاران و عکاسان آزاد بود از ساعت 10 صبح در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد. این تمرین در شرایطی برگزار شد که تیم شفر باز هم نصفه و نیمه تمرین کرد و تعدادی از بازیکنان به دلایل مختلف در محل تمرین حضور نداشتند.

وریا غفوری، میثم تیموری، روزبه چشمی، مرتضی آقاخان و علی کریمی و محمد دانشگر در تمرین دیروز آبیپوشان حضور نداشتند. کریمی در آخرین دیدار دوستانه استقلال در ترکیه به میدان رفت، اما جزو غایبان بود. عبداللهی سرپرست استقلال درباره وضعیت تیام و جپاروف هم به خبرنگار ما گفت: «جپاروف بامداد امروز میرسد و تیام هم صبح امروز. انشاا... قراردادشان را نهایی میکنیم.»

از جمله غایبان تمرین دیروز مهدی قائدی بود که به خاطر شرکت در اردوی تیم ملی امید، در تمرین حضور نداشت. پیش از شروع تمرین، شفر حدود ۳۰ دقیقه با نصرا... عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفتوگو کرد. فیلیپ آندریاس، مربی بدنساز آلمانی استقلال در محل تمرین دیروز آبیپوشان حضور نداشت. او راهی کشور آلمان شده و بزودی برای شرکت در تمرینات استقلال به تهران بازخواهد گشت. در ابتدای تمرین دیروز، بازیکنان کار کششی انجام داده و سپس کار ترکیبی و فوتبال تحتفشار را پشت سر گذاشتند، در همین آیتم، آرمین سهرابیان مدافع جوان استقلال آسیب دید و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. بعد از تمرین بازیکنان اکثرا از وضعیت ناراضی به نظر میرسند و همان بازیکن استقلال به خبرنگار ما گفت: «واقعا توقع دارند با این شرایط تیم قهرمان لیگ برتر شود؟! میبینید که فقط چند روز به شروع لیگ مانده ولی تیم ما ناقص است.»

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها