اوضاع مدیریتی استقلال به هیچ وجه جالب نیست و همین سبب شده بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری به انتقاد شدید از شرایط این تیم بپردازند. بعد از پژمان منتظری، وریا غفوری نیز انتقادات تندی نسبت به مسائل مختلف استقلال داشت که در ادامه به بخش‌های مهمی از آن اشاره می‌شود:
کد خبر: ۱۱۵۴۳۷۱

• سال گذشته این مقطع، فصل را به بدترین شکل به پایان رساندیم و همه هواداران، بازیکنان و حتی مدیریت تیم خون دل خوردند. با گذشت زمان، شرایط بهتر شد و آماده فصل جدید بودیم تا به فینال آسیا راه پیدا کنیم. نمیدانم چه اتفاقی افتاد و چطور برنامهریزی شد تا استقلال به این وضعیت گرفتار شود. تیم پارسال حفظ نشد و نتوانستند جپاروف و تیام را هم نگه دارند. فقط مشکلات ما اینها نیست و چیزهای دیگری هم هست.

• چطور باید حق استقلال و هواداران خورده شود و جام را به حریف هدیه بدهند؟ سؤال من این است که چطور برنامهریزی کردند که استقلال در سوپرجام شرکت نکرده و راحت نتیجه را سه بر صفر اعلام کنند؟

افتخاری شرایط مناسبی نداشت. شاید از دور نگاه کنند و بگویند همه تقصیرات گردن مدیریت است، اما اینطور نیست.

مدیریت باشگاه تنهاست و هیچ کمکی به آنها نشد. چطور ممکن است اول فصل پولی نباشد؟ سؤال من این است که چطور حتی پول هم برای بازیکنان خارجی نیست؟ واقعا جای تعجب دارد. تیمهای دیگر برنامهریزی کردهاند، اردوهایشان را برگزار کرده، اما استقلال ترکیده است و افتضاحترین وضعیت ممکن را دارد. قطعا با این وضعیت استقلال هفتههای اول نتیجه نمیگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها