پژمان منتظری مدافع استقلال به سیم آخر زد. او انتقاد شدیدی از شرایط فعلی تیم استقلال کرد که مهم‌ترین حرف‌های او در ادامه می‌آید:
کد خبر: ۱۱۵۴۳۷۰

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که استقلال به اینجا رسیده است. چیزهایی که در این چند وقت دیدم در عمرم ندیده بودم و فکر نمی‌کنم دوباره آنها را تماشا کنم. این نه‌تنها برای ما بلکه برای هواداران استقلال هم قابل درک نیست.

هیچ کس به مسائل ورود نمی‌کند که خدای ناکرده برای فردایشان اتفاقی نیفتد. ما در اردو هستیم. یکی می‌خواهد تیم را به آلمان ببرد و یکی می‌خواهد تیم را به تهران برگرداند. پول هم نداده‌اند. مگر می‌شود این اتفاقات باهم رخ بدهد؟

چرا باید چنین اتفاقی برای سوپر جام بیفتد؟ مگر ما مُرده‌ایم؟ مثل مرد به زمین می‌رفتیم و بازی می‌کردیم، چه بلایی بر سر استقلال آورده‌اند نمی‌دانم. به ما گفتند اصلا قرار نیست سوپرجام کنسل شود و قرار است در یک تاریخ دیگر برگزار شود. ما اینجا شبانه ۵-۴ ساعت هم نمی‌خوابیم از بس که فکر و خیال می‌کنیم. این بازیکنان فردا باید پاسخگوی مردم باشند و فکر می‌کنم درنهایت همه اتفاقاتی که رخ می‌دهد باعث می‌شود هوادار و تیم استقلال ضربه بخورد.

من این حرف‌ها را می‌زنم و می‌دانم بزودی صدتا دشمن پیدا می‌کنم ولی اگر بخواهم رک و مستقیم به شما حرف بزنم، باید بگویم اصلا تیمی وجود ندارد که بخواهد روحیه داشته باشد.

کاش استقلال محروم بود. حداقل تکلیف‌مان مشخص می‌شد. حداقل آقایان سراغ بازیکنان خودمان می‌رفتند. نمی‌دانم قضیه چرا اینقدر پیچیده شده است. تیم ما شده پچ‌پچ و خاله‌زنک‌بازی! هر کسی در یک گوشه پچ‌پچ می‌کند و حرف می‌زند. درنهایت هم دودش به چشم مردم می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها