حالا با تمام شدن مسابقات جام جهانی، شایعه نقل و انتقالات در باشگاه‌های اروپایی به بحث نخست رسانه‌های ورزشی تبدیل می‌شود. چلسی با توجه به این‌که در فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، باید شاهد کوچ ستاره‌هایش به دیگر تیم‌هایی اروپایی باشد. ادن آزارد، هافبک بلژیکی این تیم که عملکردی فوق‌العاده در جام جهانی داشت و با تیم ملی کشورش به مقام سوم رسید، از جمله این بازیکنان است و بسیاری رئال را مقصد بعدی او می‌دانند. صحبت‌های خود آزارد بعد از دیدار رده‌بندی تا حدودی بر این مساله صحه گذاشت.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۳۳

این ستاره بلژیکی با اعتراف به اینکه زمان جداییاش از چلسی فرا رسیده، گفت: ۶ سال در انگلستان سپری کردهام و عملکرد خوبی در جام جهانی داشتم. هرگز نمیدانید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. حالا به تعطیلات میروم و بعد از آن باید ببینیم چه میشود. بعد از شش سال فوقالعاده در چلسی، شاید وقت آن رسیده که بهدنبال ماجراجویی جدیدی بروم. میتوانم در مورد ماندن یا رفتن تصمیم بگیرم، اما تصمیم نهایی بهعهده چلسی است. اگر اجازه جدایی دهد، میدانید که مقصد مورد علاقهام کجاست.

مایکل لادروپ، ستاره سابق تیم ملی فوتبال دانمارک و سرمربی سابق الریان قطر نیز مقصد بعدی آزارد را فاش کرد. این ستاره سابق تیم ملی فوتبال دانمارک، گفت: من چند روز پیش با آازارد صحبت کردم. ادن تاکید کرد که تیم بعدی خود را انتخاب کرده است و میخواهد با پیراهن رئال مادرید به میدان برود. به نظرم او تصمیم درستی گرفته است. جذب آزارد به سود رئال مادرید خواهد بود زیرا او بازیکنی در تراز جهانی و با کیفیت است. علاوه بر آزارد، گمانهزنیهای زیادی در مورد تیبو کورتوا، دروازهبان بلژیکی چلسی به گوش میرسد که باز هم بسیاری رئال را مقصد احتمالی او میدانند.

کورتوا، در پایان بازی رده بندی مقابل انگلیس در مورد جدایی از آبیهای لندن گفت: آیا در چلسی میمانم یا راهی رئال مادرید میشوم؟ هر احتمالی وجود دارد. باید با مدیربرنامههایم صحبت کنم و در نهایت تصمیمنهایی را بگیرم. کورتوا در پایان و در واکنش به احتمال جدایی ادن هازارد با شوخی، گفت: هر جا هازارد برود من هم میروم. من نمیتوانم دوری او را تحمل کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها