در میان اپ‌های گوشی‌های هوشمند شاید بیشترین ژانر مربوط به ویرایشگرهای عکس و ویدئو باشد، به‌طوری که هر یک از ما هم چند نمونه از آنها را روی گوشی هوشمندمان داریم.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۰۹

بین این همه اپ بیشمار، بعضی از این ویرایشگرها از رقبایشان جلو زده و به اپهای محبوبتری تبدیل شدهاند. یکی از این اپها Mirror Lab است، ویرایشگری که برگ برندهاش رنگهای بینظیر و افکتهای فراوان و کاربردی است. با این اپ شما نباید فقط دنبال ویرایش و زیباتر کردن عکسهایتان باشید، چراکه بعضی از افکتهای این اپ با تغییر نظم موجود در تصویرتان، دنیای جدیدی را پیش رویتان باز کرده و عکس شما را به تصویر دیگری تبدیل میکند. در واقع تا زمانی که با این اپ کار نکنید متوجه هنر نهفته در آن نمیشوید. شکست نور، تغییر نظم عکس، بازی با رنگها و نورها، ابزارهایی است که در بیش از 50 افکت مختلف به کار رفته و البته این امکان را به شما میدهد تا بهصورت جداگانه شدت یا میزان تغییرات آن را تنظیم کنید. اگر هنوز متقاعد نشدهاید هشتگ Mirror Lab را در اینستاگرام جستوجو کنید تا حساب کار دستتان بیاید.

دنیای بیرنگ جذاب

با یک بازی ایرانی خلاقانه، اختصاصی و بسیار سرگرمکننده روبهرو هستید. بازی«پاپالند: فرار کلهها»، داستان موجودات سرزمینی سیاه و سفید و بهصورت نقاشی است که بیگانهها به آن حمله کردهاند. بیگانههایی که میخواهند این سرزمین را از چنگ ساکنان آن درآورند. وظیفه شما در این بازی نجات سرزمین پاپالند از دست بیگانگان است. ویژگی اصلی بازی، گرافیک زیبا و البته بامزه آن است. شخصیتهای بازی که به کلهها معروف هستند، در کنار زرنگ بودنشان از یک حماقت بسیار طنزآمیز نیز برخوردارند. همچنین معماها و مراحل بازی نیز تنوع بالایی دارد و در هر مرحله شما را شگفتزده میکند. پاپالند بهعنوان برنده دیپلم افتخار بهترین بازی کژوال در جشنواره بازیهای رایانهای تهران در حال حاضر فقط برای گوشیهای اندرویدی عرضه شده و بعید نیست نسخه آیاواس آن نیز در ماههای اخیر وارد بازار دیجیتال شود.

تماشاگر خودت باش

اگر اهل شبکههای اجتماعی هستید، شبکه اجتماعی ویزیو میتواند نظر شما را جلب کند. ویزیو یک شبکه اجتماعی فارسی زبان و البته ویدئویی است که فضای فعالیت مجازی به شما میدهد. شما میتوانید کانال خود را داشته باشید، بدون هیچ محدودیتی ویدئو آپلود کرده و مخاطبان خود را جذب کنید. همچنین بهعنوان یک کاربر این امکان برای شما وجود دارد که دیگر کاربران و کانالهایشان را دنبال کنید و از ویدئوها و محتوای تولید شده توسط آنها لذت ببرید. ویزیو رابط کاربری نسبتا خوبی دارد و به کاربر اجازه میدهد در میان گروهبندیهای مشخص شده بهراحتی محتوای مورد علاقه خود را پیدا یا ویدئوها را دانلود کرده و در حالت آفلاین تماشا کند. همچنین مخاطبان نیز بهراحتی میتوانند شما را پیدا کنند و خیلی زود میتوانید دنبالکننده و تماشاگران خود را داشته باشید.

لیگ برتر پینگ پنگ

در استور رسمی اندروید یا همان گوگلپلی بخش فراگیرترین ترندهای ورزشی وجود دارد که مختص اپهای ورزشی مانند جامجهانی یا مسابقات تنیس ویمبلدون است. اما شاید برایتان جالب باشد در رتبه یک این ترندهای فراگیر یک بازی موبایلی دوبعدی به اسم I'm Ping Pong King قرار دارد. این بازی توانسته حجم زیادی از کاربران اندروید و آیاواس را شیفته خود کند. بازی قوانین سادهای دارد و مانند بازی تنیس روی میز نباید بگذارید توپ در زمین شما بخوابد، اما آن چیزی که این بازی را متفاوت میکند گرافیک فوقالعاده جذاب، فیزیک بسیار روان و البته امکان رقابت آنلاین است. به شما پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده این بازی را تجربه کنید تا از یک بازیکن مبتدی پینگپنگ به قهرمان کشورتان تبدیل شوید.

جایی برای یک دیالوگ ساده

اگر هنوز جایگزینی برای پیامرسان تلگرام پیدا نکردهاید و اپهای موجود نمیتوانند جواب کارهای روزمرهتان را بدهند، شاید اپلیکیشن دیالوگ بتواند تا حدودی جای خالی پیامرسانهای قبلی را پر کند. این پیامرسان تازهوارد که برای بیشتر پلتفرمهای موجود مانند ویندوز، لینوکس، مکآواس، اندروید و حتی ویندوزفون عرضه شده است، یک قابلیت مهم یعنی همان کانالهای آشنا را در اختیارتان قرار میدهد. همچنین این پیامرسان ادعا کرده امنیت بسیار بالایی دارد و بخوبی از اطلاعات شما پشتیبانی میکند. ویژگیهای دیگری مانند پیام صوتی، پشتیبانی از بیشتر فایلها و فرمتهای چند رسانهای، امکان چت رمزگذاری شده و زماندار و همچنین فضای ابری نامحدود نیز در این پیامرسان قرار داده شده که تا جای ممکن محدودیتی برایتان وجود نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها