شرکت مارول با انتخاب کارگردانی برای نسخه مستقل سینمایی «بلک ویدو/ بیوه سیاه»، این فیلم را با بازی اسکارلت جوهانسون جلوی دوربین می‌برد. مدت زمانی طولانی است که این شرکت قصد تولید این اکشن ابرقهرمانانه کمیک استریپی را دارد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۰۷

موفقیت کلان مالی و انتقادی «واندروومن»، باعث تشویق مدیران مارول برای سرعت بخشیدن به کار تولید بلک ویدو شده است. اما از داخل این شرکت فیلمسازی خبر میرسد که مدیران آن قصد دارند یک فیلمساز زن را به عنوان کارگردان آن انتخاب کنند. در همین رابطه است که این روزها نام کیت شورتلند فیلمساز استرالیایی بیش از دیگران به گوش میرسد.

شورتلند با کارگردانی درام تحسین شده «سندروم برلین» توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این اثر دلهرهآور آدمربایانه درباره زنی است که توسط مردی به اسارت گرفته میشود. گفته میشود این فیلمساز بشدت به ماجراجوییهای کاراکتر ناتاشا رومانف/ بلک ویدو علاقهمند است. اما شورتلند تنها خانمی نیست که نامزد کارگردانی بلک ویدو شده است. آما آسانته، فیلمساز بریتانیایی دومین گزینه احتمالی مارول برای این فیلم است. نام مگی بتز که فیلمساز موردعلاقه سال قبل جشنواره ساندنس بود هم، در این رابطه شنیده میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها