ستاره پرتغالی جدید تیم فوتبال یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای ضمن خداحافظی از هواداران رئال مادرید از آنها قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۳۸
بیانیه رونالدو پس از جدایی از رئال مادرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، به دنبال قطعی شدن انتقال کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس، این ستاره پرتغالی نامه‌ای برای خداحافظی با هواداران رئال مادرید و قدردانی از آنها نوشته که در سایت باشگاه رئال مادرید منتشر شده است.

متن نامه رونالدو به شرح زیر است:

این سال‌هایی که در باشگاه رئال مادرید و در شهر مادرید بودم، احتمالاً بهترین و شادترین سال‌های زندگی‌ام بوده است. تنها احساسی که برای این باشگاه، برای هواداران و برای این شهر دارم، قدردانی فوق‌العاده است. تنها می‌توانم از تمام آنها به خاطر محبت و لطفی که در حق من داشتند تشکر کنم. با این حال، فکر می‌کنم که زمانش رسیده بود که فصلی جدید را در زندگی‌ام آغاز کنم و به همین دلیل از باشگاه خواستم که با انتقالم موافقت کنم. متأسفم که می‌روم و از همه مخصوصاً از هواداران‌مان می‌خواهم که لطفاً مرا درک کنند.

این 9 سالی که در رئال بودم برای من بی‌نهایت فوق‌العاده بودند. این 9 سال برای من بی‌نظیر بودند. برای من این سال‌ها، دورانی احساسی و پر از موفقیت بودند اگرچه که روزهای سختی هم را تجربه کردم چون رئال مادرید باشگاهی بلند مرتبه است که از آن انتظارات فراوانی وجود دارد. با این وجود خیلی خوب می‌دانم که محال است فراموش کنم که اینجا به چه شیوه بی‌نظیری از فوتبال لذت بردم.

من در تیم و در رختکن هم‌تیمی‌های فوق‌العاده داشتم و شور و حال هوادارانی باورنکردنی را احساس کردم و در کنار هم ما سه بار متوالی و 4 بار در عرض 5 سال قهرمان لیگ قهرمانان شدیم. همچنین در کنار آنها من هم از نظر فردی نسبت به چیزهایی که بردم، شامل 4 توپ طلا و 3 کفش طلا رضایت دارم. تمام چیزهایی که در دوران حضورم در این باشگاه بردم، بزرگ و خارق‌العاده بود.

رئال مادرید قلب من و خانواده‌ام را تسخیر کرد و به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری می‌‌خواهم بگویم متشکرم، متشکرم از باشگاه، از رئیس باشگاه، از مدیران، از هم‌تیمی‌هایم، از مسئولان فنی، از پزشکان، از فیزیوتراپ‌ها و تمام کارکنان فوق‌العاده این باشگاه که در آن زحمت می‌کشند. یک بار دیگر از هواداران‌ بی‌نهایت تشکر می‌کنم و همینطور از فوتبال اسپانیا. در این 9 سال هیجان‌انگیز من با بازیکنان بسیار بزرگی روبه‌رو شدم که برای همه آنها احترام فراوانی قائل هستم. من درباره تصمیمی که گرفتم، کلی فکر کرده‌ام و می‌دانم که زمانی رسیده است که دورانی جدید را آغاز کنم. من می‌روم اما این پیراهن، این نشان و سانتیاگو برنابئو، همیشه بخشی از وجود من خواهد ماند. از همه متشکرم و همانطور که 9 سال پیش برای اولین بار گفتم، زنده‌باد مادرید!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها