مشاور رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه دولت و ملت ایران متحد مقابل تحریم‌ها ‌خواهند ایستاد، گفت: امروز قدرت اول منطقه بدون تردید ایران است.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۶۰
ولایتی: ایران قدرت اول منطقه است / رجزخوانی ترامپ چیزی جز یاوه‌گویی نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی در مراسم اهدای مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد گفت: امروز بعد از پیروزی‌های مختلفی که در عرصه مبارزه با مخالفان انقلاب داشتیم، شاهد تحریم کشورمان هستیم که توسط یک فرد عهدشکن در صحنه بین‌المللی رخ داده و دولت و ملت ایران با هم متحداً مقابل این تحریم خواهند ایستاد و ملت ایران از تلاش دولت جمهوری اسلامی در مبارزه‌اش علیه آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن کاملاً پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با تبدیل علم به تکنولوژی، کشور را به پیش ببرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با این تحریم ها ملت ایران تسلیم خواهد شد اما بدانند که دیری نمی‌گذرد که شاهد این خواهیم بود که از این سد هم ملت ایران با پیروزی و سرافرازی عبور خواهد کرد.

ولایتی خاطرنشان کرد: امروز قدرت اول منطقه بدون تردید ایران است و توانسته دست آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن را از این مجموعه‌ای که در اطراف ما هستند کوتاه کند و تحت عنوان محور و فضای مقاومت و پایداری ساماندهی شده است.

وی بیان کرد: در حقیقت این کاری که آمریکایی‌ها می‌کنند یک نوع انتقام‌گیری است و بدانند در این عرصه هم ان‌شاءالله مردم ما پیروز خواهند شد. در آینده نزدیک ما شاهد شکوفایی‌های بیشتری در دانشگاه آزاد خواهیم بود.

مشاور رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور یاوه‌گو و پرحرف آمریکا بداند که این رجزخوانی ایشان را هم در مقابلش خواهیم ایستاد و ثابت می‌کنیم چیزی جز یاوه‌گویی نیست و خیلی دیر نخواهد بود که شاهد پیشرفت ایران همان‌طور که در سایر شئون بودیم خواهیم شد و این اتفاق کلمه که امروز در کشور به‌وجود آمده بشارت‌دهنده آینده درخشانی خواهد بود و دانشگاه آزاد به‌سهم خود ان‌شاءالله سهم مهمی را در آموزش عالی ایفا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها