صنعت سینمای چین به موفقیت بالای «دنیای حیوانات» در سطح بین‌المللی بسیار امیدوار است و شاید به همین دلیل است که شبکه نتفلیکس پخش جهانی آن را به عهده گرفته است. مایکل داگلاس، ستاره هالیوود و از بازیگران دنیای حیوانات، چینی‌ها را نسبت به موفقیت آن در سرزمین‌های غیر چینی زبان مطمئن کرده است. این کمدی اکشن ماجراجویانه، داستانش را از یک داستان مصور محبوب نوجوانانه چینی گرفته و هان یان کارگردانش است. تحلیلگران اقتصادی چینی بر این باورند که فیلم، یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات تابستان امسال جدول گیشه نمایش سینماهای چین خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۵۷

لی ییفنگ نقش اصلی دنیای حیوانات را بازی میکند. او یک نوجوان خیالپرداز است که وارد یک بازی خطرناک میشود. مایکل داگلاس شخصیت منفی و خبیث ماجراست که این نوجوان باید با او مقابله کند. این فیلم چینی اقتباسی از یک بازی مانگای ژاپنی است که قبل از این دو بار در ژاپن به صورت فیلم سینمایی درآمده است. دنیای حیوانات نمایش بسیار موفقیتآمیزی در جشنواره فیلم شانگهای داشت.

تماشاگران سینما دو هفته قبل، استقبال بسیار زیادی از آن در این جشنواره کردند. همین مساله باعث شد تا سازندگانش تصمیم بگیرند آنرا زودتر از زمان تعیین شده، روی پرده سینماهای چین بفرستند. به این ترتیب، این اکشن جنجالی باید همین روزها در این کشور پرجمعیت آسیایی اکران عمومی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها