متهم سابقه‌دار که در نقش پرستار خانگی ظاهر شده بود، زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داد و او و اعضای خانواده‌اش را به قتل عام خانوادگی تهدید کرد. با دستگیری متهم و تحقیق از او معلوم شد وی دزد سابقه‌دار گوشی بوده و بعد از فریب دختران و زنان در فضای مجازی و تهیه فیلم سیاه از آنها اخاذی کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۶۶

به گزارش جامجم، چندی پیش مردی با حضوردر شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از جوانی به اتهام سرقت مقرون به آزار شکایت کرد.

شاکی به بازپرس علی ایرد موسی گفت: پسرم هنگام عصر در یکی از بوستانهای تهران بود که مرد جوانی با چاقو به وی حمله کرد. پسرم زخمی شد و سارق با دزدیدن گوشی او فرار کرد.

در ادامه، اظهارات پسر شاکی نیز ثبت شد و ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای دستگیری سارق را آغاز کردند تا اوایل خرداد امسال راز جرایم سیاه متهم فراری با شکایت یک زن فاش شد .

زن جوان به افسر تحقیق گفت: بعد از جدایی از شوهرم با پسرم در خانه پدری زندگی میکردم. ازطریق زن همسایهمان با پسرش آشنا شدم که بیکار بود. او را برای پرستاری از پدرم استخدام کردم. کارت بانکی ام برای پرداخت هزینه درمانی پدرم در اختیار این پرستار خانگی بود. بعد از مدتی متوجه شدم مبلغ پولهایی که او هزینه میکند با هزینههای واقعی مطابقت ندارد. پولهایی به حسابم رد و بدل میشد که نمیدانستم ماجرای آن چیست.

وی افزود: او چند مرتبه تعدادی سکه طلاو ... همراه وسایل خانه سرقت کرد که ارزش این اموال صد میلیون تومان بود و پول آن را به حساب واریز و برداشت میکرد. دیگر به این پرستار خانگی مشکوک شدم و از او شکایت کردم. اما او تهدید کرد اگر پروندهام را پیگیری کنم، چهرهام را با اسید میسوزاند و اعضای خانوادهام را میکشد و اولین نفر پدرم را خواهد کشت.

زن جوان ادامه داد: از ترسم پیگیر پرونده نشدم، او تلفنی هم برایمان ایجاد مزاحمت میکرد. این بار از من میخواست با او ازدواج کنم در غیر این صورت تهدیدهایش را عملی میکند. او یک روز در خیابان مرا ربود و بعد از کتک زدن به زور به دفترخانهای برد و با تهدید ،سند خودروی پژویم را به نام خود ثبت کرد.

دام سیاه مرد جوان

شاکی گفت: این همه ماجرا نبود او برای اینکه به خانوادهام آسیبی نرساند از من اخاذی میکرد. یک روز که خانوادهام پدر بیمارم را به بیمارستان برده بودند او در خانهمان را تخریب کرد و به زور وارد شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و مرا تهدید به اسیدپاشی کرد. حتی میخواست پسرم را نیز در دام شیطانیاش گرفتار کند که موفق نشد. او حتی گوشی سرقتی به من هدیه داده بود که از آن استفاده نکردم.

تحقیقات پلیسی نشان میداد گفتههای شاکی زن صحت دارد و گوشی سرقتی نیز مال همان پسری است که گوشی از او در پارک سرقت شده است.

ردپای متهم در سرقتهای سریالی

در جریان تحقیقات سه مرد دیگر نیز با حضوردر پلیس آگاهی از همین متهم فراری شکایت کردندکه معلوم شد دو نفرشان هنگام مکالمه تلفنی گوشیشان سرقت شده و نفر سوم هنگام سوار شدن به خودرویش بوده که سارق با چاقو به وی حملهور شده و در مقابل چشمان مردم او را زخمی کرده و گوشی را دزدیده است. مردم صحنه سرقت را فیلمبرداری کردهاند. در بازبینی از این فیلم معلوم شد متهم فراری سارق گوشی اوست.

سرانجام متهم فراری دو روز پیش در حوالی محله جوادیه شناسایی و بازداشت شد. خودروی پژو 206سرقتی زن جوان که در دست متهم بود نیز توقیف شد.

ادعاهای عجیب متهم

متهم در بازجویی به افسر تحقیق گفت: من سابقه دارم و بارها به اتهام سرقت به زندان افتادم و گوشی قاپی از شاکیان را قبول دارم.

او گفتههای شاکی زن را قبول نکرد و ادعای عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد چون زن جوان حاضر به ازدواج با وی نبوده او با همدستی مرد مورد
علاقه اش دست به صحنهسازی زدهاند و اموالش را سرقت کردند تا از من انتقام بگیرد.

من، او و خانواده اش را تهدید نکردم. او خودش خودروی پژو را به نام من در دفترخانه سند زد و این زن را مورد آزارواذیت قرار ندادم. تحقیقات از متهم ادامه داشت تا اینکه ماموران در بازبینی گوشی تلفن همراه کشف شده از او فیلمها و پیامهایی را به دست آوردندکه نشان میداد مرد آزارگر دختران و زنان را در فضای مجازی فریب داده و بعد از جلب اعتمادشان با آنها ارتباط برقرار کرده است. از این افراد فیلم گرفته و با تهدید به انتشار فیلمها از آنها مبالغی اخاذی کرده است.

با مشخص شدن این ماجرا تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از جرایم سیاه او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها