رسانه‌های معتبر پرتغال به بهانه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در جام جهانی به تقابل CR7 و کی‌روش پرداختند.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۳۶
تمرکز رسانه‌های پرتغال به تقابل «CR7» و کی‌روش

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه رسانه‌های مختلف پرتغال به تحلیل این مسابقه و شناخت کامل کارلوس کی‌ روش از تیم ملی کشورش به ویژه به راه‌هایی که سرمربی ایران می‌تواند رونالدو را مهار کند پرداختند.

رسانه‌هایی مانند آبولا اسپرت، گل پرتقالی ساپو و ... درباره شناخت دقیق کی‌روش از رونالدو به نکاتی اشاره کرده‌اند که می‌تواند قابل توجه باشد.

آبولا در گزارش خود درباره رویارویی کی‌روش و رونالدو آورده است: کریس از توانمندترین بازیکنان فوتبال دنیاست که خودش را برای فتح ششمین توپ طلا آماده می‌کند، اما برای مسابقه فردا بر هیچ کس پوشیده نیست که سرمربی تیم ملی ایران بیش از هر کسی مهارت های رونالدو را می‌شناسد. او سالها با کریس کار کرده است و ارتباط تنگاتنگی بین این دو برقرار بوده است؛ نه تنها در تیم ملی پرتغال و در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی فوتبال این کشور، بلکه زمانی که کی‌روش دستیار سرآلکس فرگوسن در منچستر یونایتد بود، کریس را از همان دوران نوجوانی و جوانی می شناخت.

در سال ۲۰۰۸ یک جمله صریح از کی‌روش درباره رونالدو منتشر شد: «جواهر فوتبال پرتغال» هر چه زمان گذشت همگان دیدند که کی‌روش اشاره دقیقی به این استعداد ناب فوتبال داشته است.

حالا فردا CR7 در اوج پختگی و در اوج مهارت به مصاف مربی سابق خود خواهد رفت؛ تقابل این دو می‌تواند بسیاری از ناگفته‌ها را بیان کند که آیا مربی توانسته راه‌های مهار رونالدو را به شاگردانش در تیم ملی ایران بگوید یا پختگی این روزهای رونالدو بر همه چیز فائق خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها