قاتل سریالی زنان گیلان که همراه همسرش بازداشت شده بود در دومین جلسه محاکمه‌‌اش سه جنایت را پذیرفت.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۲۳

به گزارش جامجم، این مرد ۴۰ ساله که «فرزاد» نام دارد سه زن را بین سالهای ۸۷ تا ۸۸ به قتل رساند و سال 95 هم پنج زن را کشت و بعداز سرقت طلاهایشان اجساد آنها را مثله کرده بود.

او توسط همسرش طلاهای مقتولان رافروخته بود که سال گذشته همراه وی دستگیر و به زندان افتاد. پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان گیلان ارسال شد آنها یک جلسه محاکمه شدند و به زندان بازگشتند. متهمان پنجشنبه در دومین جلسه در دادگاه حاضر شدند. اولیایدم برای آنها قصاص خواستند. فرزاد که متهم به هشت فقره قتل، مثله کردن جسد قربانیان زن و سرقت اموالشان بود در دفاع از خود گفت: انگیزهام از این جنایتها سرقت طلا نبود و بعدا به قضات میگویم. سه فقره از قتلها را قبول دارم. در دو مورد که قتل در رشت رخ داد من برای کار به عسلویه رفته بودم. عاقبتم قصاص است و از مرگ و اعدام نمیترسم. چند بار به خاطر شرایط روحی خواستم خودکشی کنم که نشد .

نگار، همسر متهم نیز گفت: با او در این قتلها نبودم. اواخر زندگیمان به رفتارش شک کرده بودم که باعث اختلافمان شد. او یک بار به من گفت طلای مسافردر خودرویش جا مانده و بار دوم گفت که طلاهایی را پیدا کرد که آن را به من داد و از ترس برایش فروختم. بازاریان خیال میکردند او پلیس است و به وی جنسی نمیفروختند.

من خودم برایش گوشی و سیمکارت خریدم. او با چکهای من معامله می‌‌کرد. من یک قربانیاش را که به خانه آورده بود دیدم. خواستم او را نجات دهم که نشد. شوهرم من و بچهها را در خانه حبس کرد. پنجشنبه آینده سومین جلسه دادگاه برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها