آندرس کنها را بیشتر بشناسید

آقای کارت زرد

آندرس کنها اروگوئه‌ای و 41 ساله‌ای که بازی امشب تیم ملی ایران و اسپانیا را سوت می‌زند، نام خود را در تاریخ داوری جام جهانی به عنوان اولین داوری ثبت کرد که از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۳

او در بازی فرانسه و استرالیا دو بار از این سیستم جدید استفاده کرد که تا همین جای جام در این زمینه رکورددار است. این داور شهر مونته ویدئوی کشور اروگوئه از سال 2010 وارد لیست داوران رسمی این کشور شد و در بین فوتبالدوستان این کشور به فردی سختگیر و عاشق دادن کارت زرد معروف شده است. کنها در دو ماه گذشته ده دیدار داخلی و بینالمللی را سوت زده که تعداد کارتهای زردش در این تعداد بازی 57 کارت بوده است و این به آن معنی است که در هر بازی بهطور میانگین

پنج کار ت از جیب این داور اروگوئهای بیرون آمده است.او از سال 2013 وارد لیست فیفا شد و از آن زمان در مسابقات بینالمللی در آمریکای جنوبی از جمله مسابقات لیبرتادورس و کوپا آمریکا حضوری فعال داشت. از سال گذشته نیز فعالیت او در مسابقات فرا قارهای آغاز شد و سه مسابقه در جام جهانی جوانان زیر 20 سال در کرهجنوبی را سوت زد. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آمریکای جنوبی نیز قضاوت چند مسابقه را بر عهده داشت که دیدار پرو ـ بولیوی و پاراگوئه و آرژانتین از مهمترین این دیدارها بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها