بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان در کشور روسیه شروع شده است، جایی که ستاره‌های فوتبال ایران برای تحقق یک رویا در مقابل حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۶۶

در این میان، اپلیکیشن فیفا امکان دنبال کردن اخبار، نتیجه بازیها و اتفاقات این تورنمنت را به بهترین شکل، آن هم در لحظه و اختصاصی برای کاربران فراهم کرده است. برای شروع باید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا ساعات بازی و اخبار آن برایتان در اولویت قرار بگیرد. البته میتوانید بیش از یک تیم را در فهرست تیمهای محبوب خود قرار دهید تا بتوانید همزمان دو یا چند تیم ملی را دنبال کنید. درست چند ساعت قبل از بازی میتوانید ترکیب دو تیم را روی گوشی تان ببینید. اخبار را به بهترین شکل دنبال کنید و حتی ترکیب ایدهآل خود را برای این بازی بچینید. آمار تکتک تیمها قبل و بعد از هر بازی، دنبال کردن وضعیت بازیکنان تیمهای مختلف و همچنین گزارش زنده و لحظه به لحظه بازیها از دیگر ویژگیهای این اپلیکیشن برای علاقهمندان به بازیهای جامجهانی است. عکس، خبر و ویدئوهای حاشیهای نیز یکی از جذابترین بخشهای اپلیکیشن فیفاست که نباید به این راحتیها از کنار آن بگذرید.

جام جهانی زنده

هر روز نزدیک به چهار بازی، در بالاترین سطح حساسیت برگزار میشود و اگر میخواهید همه آنها را ببینید باید کار و زندگی را تعطیل کنید و جلوی تلویزیون بنشینید، اما از آنجا که دنبال کردن این همه بازی راحت نیست، بهتر است راههای نگاه کردن بازیها روی گوشی هوشمند خود را هم فراهم کنید. در حال حاضر اپلیکیشنهای زیادی مانند آیو، آنتن و تلوبیون این نقش را برای شما ایفا میکنند. کافی است به صفحه اول این اپها سر بزنید تا با سرویسهای ویژه آنها برای شبهای جامجهانی آشنا شوید. شما حتی میتوانید تمام 64 مسابقه پیش رو که بعضی از آنها بهصورت همزمان برگزار میشود را هم دنبال کنید. همچنین این اپها تخفیفهای ویژهای برای روزهای جامجهانی و مصرف اینترنت گذاشتهاند که میتواند بهصرفه باشد.

در جستوجوی جام

بازی «فیفا 18» چندان به معرفی احتیاج ندارد؛ عنوانی که بیشک محبوبترین بازی ویدئویی در ده سال اخیر است. حالا در اوج هیجان جامجهانی، شرکت EA sport با همکاری فدراسیون جهانی فوتبال، نسخه جامجهانی این بازی را برای گوشی عرضه کرده است. همین حالا تیم ملی ایران را بردارید و با هنرنمایی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، رویای فتح جامجهانی را برای خود به تصویر بکشید. پس اگر میخواهید بیشتر از این در حس و حال جامجهانی قرار بگیرید حتما نسخه تلفن همراه فیفا را تجربه کنید. جالب است بدانید که وضعیت تیم ملی ایران در فیفای تلفن همراه بهتر از کنسولهای بازی است و با تیم قویتری روبهرو هستید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که نسخه تلفن همراه کمی خلاصهتر از آن چیزی است که در نسخههای دیگر دیدهاید.

رها شده در فضا

از جامجهانی و حال و هوای آن که بگذریم باید یک سرگرمی برای وقتهایی که بازی برگزار نمیشود یا حتی کسانی که علاقهای به فوتبال ندارند هم پیدا کنیم. برای همین شما را با یک بازی ایرانی باکیفیت و البته جذاب و سرگرمکننده آشنا میکنیم.
اسپیس زد یک بازی در سبک پازل-اکشن است و شما در نقش یک فضانورد باید معماهای پیشرویتان را حل کنید.

در حال حاضر این بازی 20 مرحله دارد و در هر مرحله باید تاجایی که میتوانید ستارههای بیشتری جمع کنید. علاوه بر ستاره، سپر و سرعت هم دیگر ابزارهایی هستند که در محیط قرار دارند و به پیشرفت شما در بازی کمک میکنند. ویژگی اصلی بازی، رابط گرافیکی بسیار جذاب و چشمنواز آن است، اما طراحی مراحل چندان درگیرکننده نیست و ممکن است شما را بعد از چند مرحله خسته کند.

پزشکی با هوش مصنوعی

امیدوارم هیچوقت با مریضی خاصی دست و پنجه نرم نکنید، اما وقتی گرفتار بیماری میشوید باید آماده مقابله با آن باشید. بعضی وقتها ناآگاه بودن از علائم بیماری باعث میشود که در تشخیص پزشک معالج، درمانهای خانگی و… دچار اشتباه شوید. اپ درمانه به شما کمک میکند شناخت بهتری نسبت به بیماری خود داشته باشید. علائم بیماری خود را در درمانه وارد کنید تا یک هوش مصنوعی خیلی سریع بیماری شما را تشخیص دهد. علاوه بر این، شما میتوانید از مشاوره پزشکها هم کمک بگیرید و با پزشکانی که آنلاین هستند مشاوره داشته باشید. در بخش دیگری از این اپ، مراکز پزشکی باتوجه به موقعیت جغرافیایی شما معرفی میشود. در این بخش میتوانید به اطلاعات مربوط به بیمارستانها و داروخانههای کشور دسترسی داشته باشید و حتی آنها را به اشتراک بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها