آیا اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است؟ جدیدترین قوانین اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری چیست؟
کد خبر: ۱۱۴۸۱۴۹
اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به استرالیا از روش اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری به چه صورت است؟ شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری چیست؟ آیا در مورد نحوه ی ثبت شرکت در استرالیا و قوانین و شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری آگاهی دارید؟ آیا از انواع ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا و مبلغ سرمایه گذاری در استرالیا اطلاعاتی دارید؟ در صورتی که شما عزیزان تمایل به کسب اطلاعات درباره اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری دارید می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری با این مقاله همراه بوده و پاسخ سوالات خود را جویا شوید.

در این مقاله تلاش شده است به برخی از سوالات مهم و کلیدی شما درباره اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری پرداخته شود و اطلاعات مناسبی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

روش اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری می تواند یکی از مناسب ترین و سریع ترین راه های اخذ اقامت دائم استرالیا باشد که در این خصوص علم به قوانین و شرایط سرمایه گذاری در استرالیا و همچنین دانستن مبلغ سرمایه گذاری در استرالیا جز موارد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. یکی از راه های ورود به استرالیا اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری می باشد.

بسیاری از افراد کشور استرالیا را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند، علت این انتخاب شرایط ویژه و استثنایی این کشور ثروتمند است که در این مقاله به آن می پردازیم.

استرالیا علاوه بر وضعیت جغرافیایی، اقتصاد و زیرساخت های پایدار و قوی، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی با دارا بودن یک سیستم اقتصادی بسیار پیشرفته به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در جهان مطرح شده است.

خدمات درمانی استاندارد و سیستم پیشرفته آموزش و پرورش از دیگر دلایل انتخاب استرالیا به عنوان کشوری برای سرمایه گذاری است.

همان طور که گفته شد اقتصاد قوی استرالیا و وجود بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور راه اندازی کنند.


استرالیا یکی از کشورهای ثروتمند دنیا می باشد. صادرات یکی از سودآورترین راهای اخذ در آمد برای کشوراسترالیا محسوب می شود. در این کشور، رفاه اجتماعی و کیفیت بسیار بالای زندگی شاخص امید به زندگی را در میان مردم به شدت بالا برده است.

عوامل بالا و موارد بسیار دیگری باعث انتخاب این کشور به عنوان مقصد اصلی سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به استرالیا شده است.

یکی از راه های سرمایه گذاری در استرالیا دریافت ویزای کار آفرینی است. این ویزا دارای اعتبار ۴ ساله می باشد.

در صورتی که متقاضی تمام شرایط اقامتی آن را رعایت کند منجر به اقامت دائم استرالیا می گردد.

همانطور که از نام این ویزا مشخص است متقاضی باید ابتدا تاییدیه یکی از استان های استرالیا را دریافت و از این طریق برای مهاجرت به استرالیا اقدام کند. اگر متقاضی در طول این ۴ سال قادر به انجام کلیه تعهدات خود نباشد امکان تمدید ویزا برای وی به مدت ۲ سال مهیا می باشد.

متقاضی از ابتدا می تواند به همراه همسر و فرزندان خود وارد کشور استرالیا شود.

برای دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا سن شخص باید کمتر از ۵۵ سال باشد. البته در بعضی از ایالت های استرالیا سن بالاتر از ۵۵ نیز مورد قبول است.

به طور کلی در این مقاله تلاش شد درباره اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، نکات اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به استرالیا اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در باب اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری با گروه وکلای مهاجرتی تو-اوشنیا در ایران تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان و وکلای این موسسه بهره مند شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها