نیسان دو مدل کمپر را در نمایشگاه خودروی مادرید رونمایی کرده که رنگ بدنه دوگانه شبیه فولکس واگن کالیفرنیا دارد. به گزارش خبرخودرو، کوچک‌ترین مدل این ون‌ها e-NV200 است که طوری طراحی شده تا براحتی چهار نفر در آن بخوابند. این خودرو دارای یک گرمکن، یک اتاق خواب مناسب با پرده و یک تخت دو طبقه در بخش بالای سقف است که مکمل تخت دو طبقه در داخل آن هستند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۸۳

علاوه بر تخت، روی سقف این خودرو سایبان تاشویی نیز قرار دارد که برای بعدازظهرهای آفتابی مناسب است. در قسمت پشت هر دوی این ونها محل قرارگیری دوچرخه نیز تعبیه شده است. یک آشپزخانه، یخچال، سینک ظرفشویی و پمپ آب و گاز نیز در این خودرو تعبیه شده است. با توجه به
برقی بودن این خودرو مشکلی در شارژ تجهیزات الکترونیکی در آن نیز نخواهد بود. البته متاسفانه به خاطر طیف حرکتی 200 تا 300 کیلومتری این خودرو صرفا میتوان از آن در کمپهای نزدیک استفاده کرد. نیروی مدل NV300 بزرگتر از موتور 1/6 لیتری توربو دیزل با قدرت 107 کیلووات و گشتاور 340 نیوتون متر تامین میشود.

علاوه بر ویژگیهای کاربردی این خودرو، رنگ بدنه دوگانه به سبک قدیمی و رینگهای کلاسیک نیز در آن به چشم میخورند. این طراحی بسیار شبیه به فولکس واگن کالیفرنیا است. هر دوی این ونهای کمپر برای مشتریان اسپانیایی قابل سفارش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها