دو مرد که در یک تصادف عمدی پیرمرد ۶۵ ساله‌ای را در مشیریه تهران به قتل رسانده بودند، صحنه جنایت را بازسازی کردند. اختلاف ملکی باعث شد متهمان تصمیم به این جنایت بگیرند.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۷۲
تصادف ساختگی برای قتل پیرمرد

به گزارش جام‌جم، این مرد میانسال به نام مجید متهم است با همدستی دوستش جعفر، 29 تیر سال گذشته به خاطر اختلاف ملکی مرد 65ساله‌ای را در محله مشیریه با تصادف ساختگی به قتل رساندند.

ابتدا گمان می‌رفت که این تصادف حادثه بوده است، اما در جریان تحقیقات کارشناسان پلیس راهور معلوم شد که تصادف عمدی رخ داده است. پرونده این جنایت در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و با دستور قاضی سجاد منافی آذر تحقیقات آغاز شد.

بازبینی دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که راننده خودروی پژو‌یی دست به جنایت زده است. در ادامه راننده و همدستش شناسایی و دستگیر شدند. چند روز پیش متهمان از زندان به محل تصادف مرگبار منتقل وصحنه جنایت را بازسازی کردند.

مجید، عامل اصلی جنایت در تشریح ماجرای قتل گفت: من و مقتول بر سر مالکیت ساختمانی اختلاف و درگیری داشتم. پس از صدور رای دادگاه تصمیم به انتقام گرفتم؛ با همدستی همسایه‌ام جعفر که مالک یکی از ساختمان‌های مقتول بود، تصمیم گرفتیم که با راه‌اندازی تصادف ساختگی قتل را انجام دهیم. دو نفری سوار پژوی من شدیم و تعقیبش کردیم. در میانه راه خودرو‌یش با جدول کنار خیابان تصادف کرد. به محض پیاده شدن از خودرو به سمتش رفتم و او را زیر گرفتم. این راز میان من و همدستم ماند تا این‌که دستگیر شدیم.

در ادامه بازسازی صحنه قتل همدستش نیز گفته‌های او را تائید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها