این پرزیدنت موطلایی آمریکا که از آخر نفهمیدیم چطور رئیس‌جمهور ایالات متحده شد و چگونه سر از دنیای سیاست درآورد، در تازه‌ترین اقدام خود برای بهم ریختن جهان، اهداف اقتصادی دوره‌ای که تجارتخانه‌اش را اداره می‌کرده را دنبال کرد و با جنگ تعرفه‌ای با اروپا، نشان داد که غربی‌ها باید تکلیف خود را با مستاجر کاخ سفید روشن کنند. «خبرچین» پیشنهاد می‌دهد حالا که یانکی‌ها هیچ منطقی سرشان نمی‌شود، اروپایی‌ها هم آمریکا را تحریم کنند تا واشنگتن بفهمد یک من ماست چقدر کره می‌دهد!
کد خبر: ۱۱۴۵۷۲۹

از شوخی تحریم آمریکا توسط اروپا که بگذریم، ابعاد تحریمهای آمریکا علیه ایران خیلی بانمک شده است. تحریم چهرههای فرهنگی و علمی ایران هیچ، تازگیها شرکت تولیدی نایکی آمریکا هم اعلام کرده که در آستانه جامجهانی فوتبال، قرار نیست به ایران کفش بدهد. در پاسخ به این بیحیایی که پیش از این از سوی شرکت سامسونگ هم رخ داده بود، پیشنهاد میشود از خریدن کفشهای نایک خودداری کنیم تا اینها جرات نداشته باشند اینقدر راحت بگویند به ایرانیها کفش ندهید.

دیروز یکی از نمایندگان مجلس چنان دفاعی از گرانی پراید کرد که کارشناسان «خبرچین» کاملا قانع شدند این خودرو حتما باید گران شود.

این نماینده گفت که پراید قبلا ۵۶ سکه قیمت داشته، الان فقط اندازه ۱۳ سکه میارزد. در واقع نه تنها پراید گران نشده، که خیلی هم ارزان شده و باید فکری به حال این همه ارزانی آن کرد. البته جناب نماینده توضیح ندادهاند که وقتی حداقل دستمزد کارگران که پیش از این یک سکه بود، شده یک نیمسکه، نمیشود همهچیز را با طلا سنجید، اما خب بالاخره اینکه به نسبت سکه، پراید ارزشش سقوط کرده، حرفی است دیگر!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها