بهانه‌های جدید مامه تیام برای جدایی از استقلال

خانواده‌ام راضی نیستند به ایران برگردم!

مامه تیام برای جدایی از استقلال بهانه‌های جدیدی آورده و گفته از کشورهای عربی و ترکیه‌ای پیشنهاد دارد و می‌خواهد در لیگی بازی کند که بیشتر دیده شود و به تیم ملی سنگال دعوت شود. او همچنین گفته بحثش با استقلال سر پول نیست و خانواده‌اش راضی نمی‌شود او به ایران برگردد!
کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۰

پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال که با رادیو ایران صحبت میکرد، درباره آخرین وضعیت این مهاجم سنگالی گفت: تیام پس از پایان فصل به ما گفت میخواهد به کویت برود تا برای خانوادهاش ویزای مکه بگیرد. سپس پیشنهاد الکویت پیش آمد. برای اینکه موضوع را جمع کنیم، برای تیام و مدیر برنامه‌هایش بلیت پرواز و هتل در استانبول گرفتیم.با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه راهی استانبول شدیم و ساعت 6 به این شهر رسیدیم. وقتی ساعت 7 به هتل رسیدیم، مدیر برنامه‌های تیام گفت او نیامده و بهانه گیر کردن پاسپورتش را برای سفر به مکه مطرح کرد. به‌صورت تصویری تیام را گرفتیم و او هم بهانه پاسپورت برای سفر به مکه را آورد. تیام گفت با مدیر برنامه‌هایش توافق کنیم و او نتیجه را به من اطلاع می‌دهد.

توفیقی با اشاره به روند مذاکرات افزود: ما آن چیزی که فراتر از فوتبال ایران بود، برای حفظ تیام پیشنهاد دادیم. حامیان مالی پای کار آمده بودند و قرار شد تیام 24ساعته پاسخ دهد. روز گذشته یک ساعت تلفنی با تیام صحبت کردم و گفت «مشکل من، پول نیست». تیام بهانه جدید آورد و گرفتاری‌هایی دیگر مثل مشکل خانواده و دعوت به تیم ملی سنگال را مطرح کرد. به تیام گفتم «اگر قرار رفتن به تیم ملی باشد، از استقلال است که می‌توانی به تیم ملی بروی. سرمربی سنگال در استقلال می‌تواند تو را ببیند»، اما تیام گفت پیشنهاداتی از تیم‌های عربی و ترکیه‌ای دارد و خانواده‌اش راضی نیست به ایران برگردد. با همه این شرایط، باز هم پیگیر هستیم و منتظر پاسخ تیام.

توفیقی در واکنش به انتقادهایی که درباره نحوه قرارداد تیام با استقلال مطرح می‌شود نیز گفت: تیام ابتدا می‌خواست یک نیم فصل با استقلال قرارداد ببندد ولی ما به او گفتیم به‌جای نیم‌فصل، سه نیم فصل قرارداد ببند تا اگر خواست از استقلال جدا شود، مبلغی به باشگاه بدهد. به همین دلیل، 200هزار دلار برای فسخ قرارداد او در قراردادش گذاشتیم. کسانی که کار قراردادها را انجام داده‌اند، می‌دانند بازیکنی مثل تیام نمی‌آید 600 هزار دلار قرارداد ببندد و 200 هزار دلار برای فسخ در قراردادش بگذارد. البته 200 هزار دلار برای فسخ قرارداد، تقریباً کار خوبی است، اما عده‌ای دوست دارند دائم در رسانه‌ها حاشیه‌سازی کنند و باشگاه استقلال را در این ماجرا مقصر جلوه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها