بازیگر تلویزیون و سینما گفت: سریال «آشوب» علاوه بر این‌که دفاع مقدس و موارد مربوط به آن را نشان می‌دهد، کاری عاشقانه است و به جرات می‌گویم قصه متفاوتی در بین آثار دفاع مقدسی است و تا به حال نمونه آن را ندیده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۲۹

محمود پاکنیت، بازیگر تلویزیون و سینما در گفتوگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیتهای این روزهای خود گفت: در این مدت و پس از بازی در فیلم سینمایی «شین» کارهای زیادی پیشنهاد شد اما بعد از خواندن متنها هیچکدامشان را دوست نداشتم. وی ادامه داد: چندی پیش در سریال «آشوب» به کارگردانی امیر پور وزیری بازی کردم که روایتی در بستر دفاع مقدس است. این سریال علاوه بر اینکه دفاع مقدس و موارد مربوط به آن را نشان میدهد، کاری عاشقانه است و به جرات میگویم که قصه متفاوتی در بین کارهای دفاع مقدسی است.

این بازیگر ضمن اشاره به تفاوت این سریال با هم ژانر های خود گفت: آشوب ورود عراقیها را به ایران قبل از جنگ نشان میدهد که تا به حال نمونه آن را ندیدهایم و طی این عراقیها بیمارستان، خانه و ... مردم ما را از بین میبرند.

سریال آشوب به کارگردانی امیر پوروزیری و به تهیهکنندگی مهدی همایونفر، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانهای اوج است.

داستان مجموعه تلویزیونی آشوب قصهای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت میکند. قصه عاشقانهای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت میشود و در فصل دوم که طراحی قصه توسط علی دلگشایی و سلمان فرخنده و احسان فکا صورت گرفته تا آزادی خرمشهر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها