با شکست منچستر مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس

کونته مچ مورینیو را خواباند

ژوزه مورینیو در تمام سال‌هایی که مربیگری می‌کند، هر سال با یکی از همکارانش تنش و جنجال دارد. طی دو سالی که از حضور او در منچستر یونایتد می‌گذرد، بیشترین درگیری‌های لفظی او در کنار زمین و خارج از آن، با آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی بوده است. فینال جام حذفی فرصتی بود تا مورینیو بتواند در رقابت با کونته پیروز شود، اما پیروزی یک بر صفر چلسی با تک گل ادن آزارد از روی نقطه پنالتی موجب شد منچستری‌ها امسال را بدون کسب جام به پایان برسانند. با این قهرمانی، کارنامه دوساله کونته نیز در مقایسه با مورینیو بهتر شد. او در دو سال فعالیت در استنفوردبریج، یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد. این در حالی است که این روزها شایعات زیادی مبنی بر پایان فعالیت این مربی در چلسی به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۲۴

خود کونته در پایان بازی به این مساله اشاره داشت و گفت: آنها میتوانند من را اخراج کنند ولی من در دو سال برای آنها جام گرفتم. دیگر تصمیم با خود مسئولان باشگاه چلسی است. باشگاه و هواداران شایسته این قهرمانی بودند.

من در ابتدای فصل پیش‌بینی کرده بودم که فصل سختی داشته باشیم ولی ما در لیگ پنجم شدیم و قهرمان جام حذفی. البته این را قبول دارم که کسب نکردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاه چلسی خیلی بد است. در طرف مقابل مورینیو تیمش را شایسته شکست ندانست و گفت: به چلسی تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم حق ما قهرمانی بود. مشتاق هستم ببینم رسانه‌ها راجع به این بازی و نحوه بازی چلسی چه خواهند گفت؛ چون می‌دانم اگر تیم من این‌گونه بازی می‌کرد و قهرمان می‌شد چه چیزهایی می‌گفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها