دوبلورها میان مردم همیشه طرفداران زیادی دارند. در واقع مخاطبان از طریق دوبلورها با بسیاری از هنرپیشه‌های بزرگ دنیا آشنا شده‌اند و صدای خاطره‌انگیز هر یک از آنها روی فیلم‌های خارجی برای همیشه ماندگار مانده است. به همین دلیل هنر دوبله حرف اول را می‌زند. با این که بسیاری از بزرگان دوبله، امروز کنارمان نیستند اما همچنان دوبله ما زبانزد است و ما شاهد کارهای درخشان از گویندگان فعال در این عرصه هستیم. همه این موارد باعث شد ما به سمت تولید برنامه‌ای برویم تا بتوانیم با دعوت از دوبلورها بانک صوتی غنی از دوبلورهای معروف و مطرح در رادیو آماده کنیم و همین به شکل گیری برنامه سکانس صدا در رادیو صبا منجر شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۸۶

ما برنامه را با دعوت از دوبلورهای پیشکسوت همچون چنگیز جلیلوند، منوچهر والیزاده، مینو غزنوی و... شروع کردیم تا بتوانیم یک آلبوم صوتی به یادگار برای آینده بگذاریم. همچنین در روزهایی که زندهیاد بهرام زند هم در میان ما بود، عوامل برنامه با او گفتوگویی کرده و روانه آنتن شد.

سعی کردهایم ساختار برنامه سکانس صدا برای مخاطبان متنوع باشد. تنوع در ساختار باعث جذب مخاطب میشود. به همین دلیل گفت وگو با هنرمندان عرصه دوبله در این برنامه صمیمانه و طنازانه صورت میگیرد. البته اجرای خوب علیرضا تابان گوینده در این بخش سهم زیادی دارد. او با تسلطی که به کارش دارد، سوالات را بداهه مطرح می کند و همین به برنامه روح تازه داده است.

از سوی دیگر عوامل برنامه سکانس صدا تلاش می کند علاوه بر گفتوگو با هنرمند دعوت شده به برنامه، غافلگیری هم داشته باشد و در فواصل گفتوگو با دوستان و همکاران دوبلور تماس گرفته میشود و از او می خواهیم با مهمانی که پشت خط است، نمایش بداهه تلفنی داشته باشند. در واقع تلاش کردهایم این برنامه که ساختار آن گفتوگومحور است برای مخاطب مدرن و جذاب باشد.

در این برنامه با پرسشهای متنوع سعی داریم، دوبلور حاضر در برنامه درباره مسائل زندگی شخصی و کاریاش با لحن و ادبیات خودش حرف بزند و از ناگفتهها بگوید. به همین دلیل فضای برنامه در برخی بخشها طنازانه است؛ زیرا ماموریت رادیو صبا، خوشحال کردن مردم است و این که آنها را وارد فضای غم نکنیم. تلاش داریم برنامه سکانس صدا شنیدنی و شاد باشد.

همچنین بخشهایی از کارهای دوبلور هم در قالب یک داستانک جذاب پخش میشود. یکی از اهدافی که ما در رادیو صبا دنبال میکنیم، بهره بردن از ساختارهای مختلف برنامهسازی است؛ زیرا با تنوع و تکثر رسانهها باید عزم خود را جزم کنیم تا همچنان رادیو در سپهر رسانهها بدرخشد.

سعید یوسفنیا

مدیر رادیو صبا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها