بیست و یکمین نشست تخصصی آموزشی آواز از ساعت 18 سه‌شنبه 25 اردیبهشت با آوازخوانی تعدادی از خوانندگان پیشکسوت و جوان و همچنین ارائه یک مبحث فنی و تخصصی برگزار می‌شود و البته رونمایی از یک کتاب آوازی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این طور که فارس خبر داده، حسن گلپایگانی، نوین خوش‌نوا، علی انصاری، مهدی ستایش‌مهر و مسیح سام‌خانیان خوانندگان این برنامه هستند و مثل ماه‌های قبل علیرضا معینی مجری باسابقه رادیو و تلویزیون هم این برنامه را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۱۶

ضمن اینکه حسن گلپایگانی به عنوان استاد مهمان ویژه نشست رودرروی علی شیرازی کارشناس مجری مینشیند تا درباره «یک آواز امروزی چگونه باید باشد» با هم حرفبزنند و هماندیشی و پرسش و پاسخ داشته باشند.

در بخش دیگری از برنامه نیز از کتاب «ردیف موسیقی آوازی ایران» با حضورحجت عبدی و با همراهی حسن گلپایگانی مدرس قدیمی آواز و همچنین چند تن از پیشکسوتان هنر آواز ایرانی رونمایی و جشن امضای آن در محوطه فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. در واقع کتاب مذکور به عنوان منبعی تکمیلی جهت یادگیری ردیف روایتشده صوتی توسط حسن گلپایگانی دربردارنده اشعار گوشههای آوازی و برخی دادههای مفید دیگر است. روایت صوتی این مدرس آواز چند سال پیش در قالب مجموعهای تحت عنوان «فراز و فرود در آسمان ردیف آوازی موسیقی ایران» منتشر شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها