امید ابراهیمی دومین بدشانسی بزرگش را تجربه کرد

نا«امید»ی از جام جهانی

امید ابراهیمی واقعا بازیکن بدشانسی است. او آرزو داشت در جام‌جهانی حاضر شود و در کارنامه‌اش این اتفاق بزرگ و تاریخی ثبت شود. همه فوتبالیست‌های جهان آرزو دارند در جام‌جهانی حاضر باشند و بتوانند در این رقابت بزرگ تاریخی به میدان بروند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۰۹

امید ابراهیمی سال 2014 تا آستانه حضور در جام‌جهانی پیش رفت. این بازیکن در اردوهای تیم‌ملی حضور داشت و مورد نظر کارلوس کی‌روش بود. کرانچار سرمربی وقت باشگاه سپاهان اما با کارلوس کی‌روش بشدت مشکل داشت و اجازه نداد او در اردوی تیم‌ملی حاضر شود و تاکید کرد باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان کنار تیم باشگاهی‌اش باشد.

کی‌روش سرانجام به دلیل غیبت ابراهیمی در اردوی ماقبل جام‌جهانی تصمیم گرفت این بازیکن را از فهرست خود خط بزند. به این ترتیب امید ابراهیمی قربانی دعوای کرانچار و سرمربی تیم‌ملی شد. جالب اینجاست که تیم‌ملی هم خیلی زود قربانی همین اتفاق شد. در بازی معروف ایران و آرژانتین، در نیمه دوم کی‌روش برای آن که کمربند میانی ایران را سفت‌تر کند تصمیم گرفت رضا حقیقی را که به جای ابراهیمی آورده بود، به زمین مسابقه بفرستد. او هم پس از ورود به زمین آنقدر بد و ضعیف کار کرد که در شکست تیم‌ملی نقش داشت. قرار بود حضور او مانع شوت‌زنی آرژانتینی‌ها از پشت محوطه جریمه شود ولی او در جای خود نبود تا مسی دقیقا از همان نقطه گل بزند و حتی رضا گوچی نتواند جلویش را بگیرد. ابراهیمی خیلی امیدوار بود این بار به جام‌جهانی برود و تابو را بشکند. همه چیز هم مهیا بود. حتی او بهترین گزینه برای بازی به جای سعید عزت‌اللهی به حساب می‌آمد ولی در کمال ناباوری حالا استخوان پایش ترک خورده و نمی‌تواند بازی کند. ابراهیمی جام‌جهانی را از دست داده مگر این که کارلوس کی‌روش مثل اشکان دژاگه، او را هم تحت نظر پزشکان تیم‌ملی بگذارد و بخواهد به هر شکل ممکن او را به روسیه ببرد. شاید هم سرمربی تیم‌ملی دست به چنین کاری بزند و حداقل برای یکی از بازی‌های جام‌جهانی امید را کنار تیم داشته باشد.

نوروزی به جام جم: تا یکشنبه باید منتظر بمانید

شایعات زیادی درباره ترک خوردگی استخوان پای امید ابراهیمی وجود دارد و گفته می‌شود این بازیکن جام جهانی را هم از دست داده است. دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال اما در این‌باره توضیحاتی به جام ورزشی می‌دهد. او می‌گوید باید تا یکشنبه منتظر ماند تا تکلیف روشن شود. نوروزی در این باره می‌گوید: «تا این لحظه در پای او ترک خوردگی ندیدم. حتی پیش دکتر رادمهر بودیم و از پای او عکس گرفت. دیروز هم کلینیک باشگاه بود و آمد به روند درمانش ادامه داد با این حال تا یکشنبه همه چیز مشخص می‌شودظاهرا پای امید ورم دارد و این مسأله تشخیص را کمی سخت کرده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها