اولین قدم‌ها را در سینما محکم و اساسی برداشت؛ وقتی فیلم دربند در جشنواره سی و یکم فیلم فجر به نمایش درآمد، هم توجه مخاطبان به دختر جوان این فیلم جلب شد و هم نظر داوران و منتقدان. اولین فیلم سینمایی نازنین بیاتی برای او هم نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به همراه آورد و هم انتخاب نویسندگان و منتقدان را برای عنوان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم!
کد خبر: ۱۱۳۹۴۷۷

حالا این بازیگر جوان، اولین قدم جدی را در عرضه موسیقی بر میدارد و شاید باز هم بتواند نظر مخاطبان خاص و عام را به خودش جلب کند. نازنین بیاتی همراه حسین پرنیا در برج آزادی به صحنه میرود. کنسرت «خالی از شب ـ خالی از تو»، با حضور حسین پرنیا و نازنین بیاتی روز جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 21 و 30 دقیقه در سالن اصلی برج آزادی برگزار میشود.

نازنین بیاتی گفتار و بازیگری در این کنسرت را به عهده دارد. خالی از شب خالی از تو را حسین پرنیا آهنگسازی کرده است. این اثر برای سنتور نوشته شده و روایتگر حالات درونی انسانی استکه خود را در تنهاییهایش مرور میکند؛ از زمان تولد تا لحظه مرگ و اضطرابی که همواره همراه اوست. حسین پرنیا علاوه بر آهنگسازی و نواختن سنتور در این کنسرت، کلام را هم سروده است. او از آهنگسازان و نوازندگان سرشناس موسیقی ایران است که از جمله آثار مهمش میتوان به آلبومهای رقصانه با آواز شهرام ناظری، گلپونهها و رقص آشفته با صدای ایرج بسطامی، پادشاه فصلها با صدای علیرضا افتخاری، سوگ سپید، بانوی خیال، خشتهای اصالت (برای خرابههای تخت جمشید) و به تماشای آنچه نیست، اشاره کرد.

برای نازنین بیاتی همکاری با پرنیا فرصت ارزشمندی به شمار میرود، اگر چه او در بازیگری نشان داده دختر مستعد و توانمندی است. سابقه بازی در فیلمهایی مانند دربند، مردن به وقت شهریور، رخ دیوانه، آینه بغل، مغزهای کوچک زنگ زده و گلشیفته گواه تواناییهای بیاتی است. همکاری بیاتی با پرنیا در در قالب پروژه موسیقی ـ تجربه برگزار میشود و ندا هنگامی آن را کارگردانی میکند. یاسر یگانه که دستی در مطبوعات دارد و از نویسندگان حوزه موسیقی است و از عاشقان سعدی، تهیهکنندگی این اثر را به عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها