کد خبر: ۱۱۳۷۲۷۶

من

چند روز پیش اینجا نوشتیم که احمدرضا احمدی، شاعر محبوب موجنوییها، میخواهد آثاری از نقاشیهای خود را نیز به نمایش بگذارد؛ حالا او درباره این تصمیمش با ایسنا حرف زده و درباره رجوعش به نقاشی گفته این یک «تصمیم ناگهانی» بوده است.

احمدرضا گفته: نقاشیکردن خیلی تصمیم ناگهانی بود؛ به عمرم این کار را انجام نداده بودم. روزهای افسردگی من بود که هیچ کاری نمیکردم و غمگین بودم. دوستی دارم به نام ابوالفضل همتی آهویی که نقاش است و نقاشی یکی از کتابهای من را به عهده داشت، در آن دوران او از من خواست به آتلیهاش بروم. همینطور شوخی شوخی به آتلیه او میرفتم بعد از من خواست قلممو و رنگ و کاغذ بخرم. او به من یاد داد برای نقاشی چه کار باید انجام بدهم. کمکم این کار برایم جدی شد تا جایی که 40، 50 اثر کشیدم. یک بار خانمی از یک گالری آثار را دید و گفت نمیتوانند آنها را به نمایش بگذارند. من نیز آنها را رها کردم.

احمدی درباره این نمایشگاه با نام «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» هم گفته: این اواخر یکی از دوستان دخترم برای دیدن آثار آمد و به ما گفت آنها را نمایش بدهیم.

بعد شروع به جمعآوری و قاب کردن آثار کردند. دوسال پیش بود که نقاشی را آغاز کردم ( سال 95ـ94)، در این میان 40 اثر که بیشتر آن آبرنگ است برای این نمایشگاه انتخاب شده است. نمایشگاه نقاشی احمدرضا احمدی با عنوان «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» ساعت 17 جمعه 7 اردیبهشت در گالری کاما با حضور چهرههای ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما افتتاح میشود؛ اگر میخواهید نقاشیهای احمدرضا را ببینید باید خودتان را به خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک 44 طبقه دوم گالری کاما برسانید.

او

تازهترین کنسرت ارکستر و کر بزرگ بل کانتو به رهبری نیما پناهیها روز چهاردهم اردیبهشت 97 در برج آزادی تهران به صحنه میرود. مهر نوشته ارکستر و کر «بل کانتو» تازهترین کنسرت خود را ساعت
20 و 30 دقیقه روز جمعه 14 اردیبهشت برگزار میشود.

این کنسرت پس از برگزاری کنسرتهای پنج گانه «آواز زیبا»، «شور آواز»، «نبض آواز»، «جادوی آواز» و «لذت آواز» میزبان علاقهمندان موسیقی خواهد بود.

او رهبر ارکستر و کر بزرگ بل کانتو از اجرای آثاری متفاوت از اُپراهای ایتالیایی خبر داد و گفت: در این کنسرت با چیدمانی جدید و متفاوت از نوازندگان و خوانندگان بل کانتو برنامه را به علاقهمندان ارائه میدهیم.

البته در این سالها آثار بسیاری از اُپراهای ایتالیایی توسط ارکستر بل کانتو روی صحنه اجرا شدهاند که در میان آنها آثار جوزپه وردی سهم بیشتری داشتهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها