زن جوان فکر نمی‌کرد علاقه‌اش به جوان معتاد او را گرفتار دام سیاه کند. متهم برای منتشر نشدن فیلم‌های سیاه زن جوان از او طلا و پول اخاذی می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۶۱
اخاذی سیاه مرد شیشه‌ای از زن جوان

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زن جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام تهیه فیلم سیاه و اخاذی شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: هشت ماه پیش، از شوهرم طلاق گرفتم و تنها زندگی می‌کردم. یک روز به طور اتفاقی با راننده جوانی که سوار خودرویش شده بودم، آشنا شدم. در تلگرام با هم در ارتباط بودیم که کم‌کم اعتمادم به او جلب شد‌. عشق و علاقه او باعث شد اعتمادم بیشتر شود و می‌گفت قصد ازدواج با مرا دارد و بزودی به خواستگاری‌ام می‌آید.

وی افزود: بعد از مدتی متوجه شدم او بیکار و معتاد به شیشه است. ازدواجی در کار نیست و فریبم داده است. از او جدا شدم، اما به مزاحمت‌هایش ادامه داد و چند بار به زور وارد خانه‌ام شد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. بعد با تهدید به انتشار آن در کانال‌های تلگرامی و ارسال آن برای اعضای خانواده‌ام از من باج‌خواهی کرد‌. طلاهایم را گرفت و چند بار هم پول از من اخاذی کرد.

ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی مرد اخاذ شیشه‌ای بودند تا این که چند روز پیش او در خانه‌اش در غرب تهران بازداشت شد و در بازرسی از آنجا فیلم‌های سیاه تهیه شده از شاکی کشف شد.

متهم در بازجویی به افسر تحقیق گفت: وقتی متوجه شدم شاکی تنها زندگی می‌کند و در زندگی اش شکست خورده است او را به بهانه ازدواج فریب دادم. به خاطر اعتیادم نیاز به پول داشتم. وقتی شاکی فهمید ازدواجی در کار نیست و رابطه‌اش را با من قطع کرد، از او فیلم‌های سیاه گرفتم و تهدیدهایم شروع شد.

متهم پس از اعتراف به جرم خود روانه زندان شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها