رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای ایالات متحده:

ترامپ آمریکا را به سمت جنگ جهانی سوم می‌برد

بشریت هیچ گاه به اندازه امروز به جنگ جهانی سوم نزدیک نشده بود، چراکه غرب، مقدمات آن را با توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی به سوریه فراهم آورده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۰۶
هشدار یک فیلسوف در خصوص وقوع جنگ جهانی سوم

به گزارش گروه جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، الکساندر دوگین نظریه‌پرداز، فیلسوف و استراتژیست روس در جدیدترین اظهارات خود در مورد تحولات منطقه و جهان گفت: در حال حاضر مشخص شده است که اسرائیل و غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تصمیم خود برای آغاز جنگ جهانی را گرفته است. توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه دستاویز غرب برای آغاز این جنگ است. حملات شیمیایی در دوما عکس‌العمل غرب در برابر پیروزی‌های بزرگ روسیه در سوریه است. به همین خاطر روسیه و چین هرگونه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه سوریه را وتو خواهند کرد.

وی افزود: در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داریم و کشورهای غربی در حال آماده شدن برای تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند. بشریت در هیچ زمانی به اندازه امروز به جنگ جهانی سوم نزدیک نشده بود. حتی در حال حاضر آغاز این جنگ نسبت به زمان بحران کریمه، آبخازیا و اوستیا علیه روسیه نزدیک‌تر شده است. البته این نظر به معنای شروع قطعی جنگ نیست بلکه به این معناست که هر آن ممکن است جنگ جهانی سوم شروع شود چرا که مقدمات آن با توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی به سوریه انجام گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها