سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز با انتشار عکسی در توییتر نوشت: «به خانه رضا مقدسی، فعال فقید رسانه رفتم. پیشاپیش سال جدید را به همسر و سه فرزندش تبریک گفتم. او را از دهه 60 می‌شناختم؛ پرانرژی، خلاق، متخلق و صبور. بوی این ویژگی‌ها را در خانه‌اش نیز یافتم. عطر آدم‌ها در خانواده‌شان می‌ماند. یادش گرامی.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۲۹

طغیان رودخانه زرد !

بنابر اعلام مقامات چین، در پی افزایش درجه هوا و ذوب شدن برف و یخ، حجم آب رودخانه زرد افزایش یافته و پس از طغیان آن، احتمال سیلاب نیز وجود دارد.

به گزارش تابناک،رود زرد با سرچشمه گرفتن از کوههای بایانهار در استان چینگهای در غرب چین از 9 استان میگذرد تا در دریای بوهای به پایان مسیر خود برسد. همچنین رود زرد دومین رود بلند چین پس از یانگ تسه و ششمین رود بلند جهان با 5464 کیلومتر درازاست.

شو بدون مانکن

در هفته مد میلان به جای مانکنها برای به نمایش گذاشتن جدیدترین مدهای روز، طراحان یک برند مشهور از شیوه عجیب و تازهای بهره گرفتهاند و بدون مانکن و با استفاده از ابزار لباس، کیف، کفش و ... را بهروی استیج فرستادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت تنگاتنگ رو به گسترشی که در همه حرفهها وجود دارد موجب این تحولات عجیب و اغلب نامتعارف است و پایان این مسیر مشخص نیست. انگیزه هایی، چون متفاوت بودن و متعاقبا جلب توجه، مشتری و کسب درآمد بیشتر نیز در خلق طرحها و برنامههای عجیب بی تاثیر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها