خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

آتش‌بازی سیاسی با 2 روز تاخیر!

این آقای ترامپ دوباره ایران را تحریم کرده و بعضی‌ها می‌گویند در آستانه سال جدید، سالی که نکوست از همین تحریم‌های بهاری‌اش پیداست. تجربه نشان داده هروقت ترامپ و نتانیاهو در داخل کشورشان درگیر انواع پرونده‌های فساد اخلاقی و مالی می‌شوند، می‌آیند سراغ ایران تا حواس‌ها را پرت کنند. معلوم نیست این حربه‌های نخ‌نما واقعا هنوز برای مردم آمریکا فایده دارد یا مصداق سر در برف کردن کبک‌های آمریکایی است!
کد خبر: ۱۱۳۰۳۲۸

حالا ترامپ و نتانیاهو که هیچ، این بنسلمان که مانند بچهها اسباببازیهایش را بغل گرفته هم به جمع توهینکنندههای به ایران پیوسته است. حرفهای اخیر آقای ولیعهد بهحدی مسخره بود که سخنگوی وزارت خارجه فقط به این توصیه به شاهزاده بیتجربه بسنده کرد: «سکوت به ز پریشان گفتاری است».

و در نهایت این آتشبازی برخی سیاسیون مقابل سفارت انگلیس هم سروصدای زیادی ایجاد کرد. بویژه دیالوگ آن موتورسواری که به آقایان هشدار میداد هشت سال قدرت داشتند و کاری برای مردم نکردند. در همین حال خبرچین به حضرات معترض به حکم دادگاه توصیه میکند که از این به بعد بهجای جنجال درست کردن، بروند چهارشنبهسوری، قشنگ هیجانات درونیشان را خالی کنند که دیگر نیاز نباشد دو روز بعد بیایند در خیابان باز آتش روشن کنند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها