مرسدس بنز در یوتیوب، سری ویدئوهای جالبی را منتشر می‌کند. قبلاً شاهد معرفی لوکس‌ترین محصولات این شرکت و البته ناگفته‌ترین داستان‌های مرسدس بوده‌ایم و ‌اکنون نیز فهرست پنج‌تایی از الزامی‌ترین فناوری‌های ستاره سه پر اشتوتگارت منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۲۹

به گزارش پدال، پنجمین فناوری الزامی مرسدس صندلیهای ویژه چند وضعیتی است. نیازی به گفتن نیست که راحتی سرنشینان چقدر برای این خودروساز مهم است. پس از این صندلیها باید به دستیار باد مخالف اشاره کرد. سیستم مورد نظر برای محصولات بزرگتر این شرکت همچون ون اسپرینتر طراحی شده تا در زمانهایی که باد شدیدی در جاده میوزد راننده کنترل بهتری روی خودرو داشته باشد.

سومین ویژگی الزامی از نظر خود مرسدس، کابین بدون آلرژی است. ژرمنها از فیلترهای کابین گوناگون به منظور جذب ذرات آلرژیزا استفاده میکنند. اگر به ذرات گوناگون آلرژی داشته باشید قطعاً این ویژگی را خواهید ستود. دومین ویژگی الزامی مورد بحث هم کنترل سواری جادویی است. این سیستم جاده پیشرو را اسکن کرده و سپس دادههای به دست آمده را به سیستم تعلیق میفرستد، بنابراین سواری خودرو نرمتر میشود.

و اما الزامیترین فناوری مرسدس Fit and Healthy نام دارد. این سیستم با استفاده از حسگرهای گوناگون روی فرمان علائم حیاتی راننده را کنترل میکند. شاید این سیستم کمی در کارها دخالت کند اما یک راننده سالم حتماً رانندهای ایمن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها