مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم، 17 اسفند مصادف با میلاد مادر گیتی حضرت فاطمه سلام‌ا... علیها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۴

به گزارش ستاد خبری جشنواره تلویزیونی جامجم، با هدف بررسی تولیدات شبکههای سیما در چهار قالب سریال، مسابقه، انیمیشن و مستند؛ منتخبان شبکهها در این چهار رشته بررسی و به بهترینهای هر گروه جوایزی اهدا میشود.

براساس این گزارش در این دوره از جشنواره 24 اثر نمایشی به انتخاب شبکههای سیما به رقابت میپردازند و هیات داوران در جلسات کارشناسی بهترین کارگردانی، فیلمنامهنویسی، بازیگری نقش اول زن و مرد و بهترین مجموعه نمایشی را معرفی خواهند کرد.

آثار انیمیشن نیز در هشت گروه بررسی شده و در انتها بهترین اثر (تهیهکنندگی)، کارگردانی، انیمیت (متحرک سازی)، طراحی شخصیت، طراحی فضا، فیلمنامه و دوبله معرفی میشود. همچنین هیات داوران برای برترین دستاورد فنی، هنری و تولید ویژه در زمینه پویانمایی جایزهای ویژه اهدا میکنند.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره تلویزیونی نیز در بخش مستند، پس از بررسی 53 اثر انتخابی از شبکههای سیما بهترین کارپژوهشی در زمینه مستند و برترین کارگردانی مستند را معرفی خواهد کرد. این آثار پیش از آن در مقطع زمانی زمستان 92 تا پاییز 96 روی آنتن یکی از شبکههای سیما رفتهاند.

ارزیابی مسابقات تلویزیونی نیز در چهار عرصه کارگردانی، دکور، اجرا و بهترین مسابقه خواهد بود و مسابقاتی که به انتخاب شبکهها به بخش مسابقه راه یافته مورد ارزیابی داوران جشنواره قرار میگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها