هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک آزادگان روز گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد که جدال تیم‌های بالایی جدول، حساسیت فراوانی داشت. در یکی از مهم‌ترین این بازی‌ها خونه به خونه رده دومی میزبان بادران رده سومی بود که با یک گل حریف تهرانی خود را شکست داد تا از یک‌سو فاصله‌اش با رقبای پایینی خود کمتر و از دیگر سو به صدر نزدیک‌تر شود. نفت مسجد سلیمان، صدرنشین لیگ یک مهمان ملوان بندر انزلی بود و با پنالتی دقیقه 92 از شکست گریخت و بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساند. نتایج دیگر بازی‌های این هفته به این شرح است:
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۴

برق جدید شیراز یک ـ ماشینسازیتبریز صفر/ اکسین البرز یک ـ مس کرمان یک/ آلومینیوم اراک 2 ـ ایران جوان بوشهر یک/ شهرداری ماهشهر 3 ـ صبای قم یک/ راهآهن یک ـ مس رفسنجان صفر/ شهرداری تبریز2 ـ نساجی مازندران 2/ ملوان یک ـ نفت م.سلیمان یک/ خونه به خونه یک ـ بادران تهران صفر/ گل گهرسیرجان یک ـ فجر سپاسی یک

برنامه بازیهای هفته 26 (یکشنبه 13 اسفند)

ماشینسازیتبریز ـ خونه به خونه/ بادران تهران ـ برق جدید شیراز/ صبای قم ـ راهآهن/ آلومینیوم اراک ـ ملوان/ فجر سپاسی ـ شهرداری ماهشهر/ مس رفسنجان ـ اکسین البرز/ نساجی مازندران ـ مس کرمان (14:30)/ نفت م.سلیمان ـ شهرداری تبریز/ ایران جوان بوشهر ـ گل گهرسیرجان (15:00)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها