واکنش اغلب مردم پس از تماشای بیلبوردهای تبلیغاتی با حضور چهره‌‌ها، پرسش درباره دستمزدهای چهره‌هاست. صحبت از چندصدمیلیون و حتی میلیارد است. البته تاکنون کمتر پیش آمده که به نحوه و رقم قراردادها اشاره موثقی بشود، اما برخی رسانه‌ها از جمله روزنامه سازندگی و همچنین خبرگزاری اسپوتنیک فارسی گمانه‌هایی را مطرح کرده‌اند. اعداد و ارقامی که در باکس کنتور ما می‌خوانید، فقط به ورزشکاران اشاره دارد و از همین منابع استخراج شده است. این مبالغ نجومی برای قراردادهایی با مدت یک سال است. رقم مربوط به کی‌روش به دلار و باقی به تومان است.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۰۵

1000000

کارلوس کیروش، نخستین نمونه از مربیان خارجی فوتبال ایران است که پایش به تبلیغات باز میشود، آن هم برای یک بانک ایرانی.

2000000000

بیلبوردهای عجیب یک شرکت تاکسی اینترنتی احتمالا توجه شما را هم جلب کرده است؛ علی دایی در بیلبورد اول نیست و بهناگهان صدمتر جلوتر و در بیلبورد بعدی ظاهر میشود!

400000000

حضور کریم باقری بهعنوان مدل تبلیغاتی، کلی واکنش در شبکههای اجتماعی برانگیخت؛ خیلیها میگفتند دندانهای او در بیلبوردها پیدا نیست. طراحیهای بعدی این خمیردندان عوض شد و آقاکریم یکی دو دندان را از لابهلای دو لب بیرون انداخته بود تا ببینیم چقدر سفیدند. شاید باقری در تبلیغات، اولین چهرهای بود که فارغ از زیباییهای بصری انتخاب شده بود. البته در انتخاب او، محبوبیت نقش عمدهای داشت.

500000000

جواد نکونام، اولین فوتبالیستی بود که به صورت گسترده وارد حوزه تبلیغات شد؛ با روغن موتوری!

500000000

بدیهی بود که یک برند شامپو از بین فوتبالیستها علیرضا جهانبخش را انتخاب کند.

500000000

برند معروف محصولات لبنی زرنگی کرد و یک استقلالی و یک پرسپولیسی را توامان استفاده کرد؛ مهدی مهدویکیا و مهدی رحمتی.

300000000

انتخاب احمدرضا عابدزاده برای تبلیغ کرمی گیاهی با ماساژ هم براساس الگوی کریم باقری بود.

100000000

ستارههای غیرفوتبالی ورزش ظاهرا برای صاحبان کالا و خدمات ارزانترند. بهداد سلیمی وزنهبردار و کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوکار برای تبلیغ محصولات لبنی و لوازم خانگی قرارداد بستهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها