به مناسبت سالروز وفات سلمان فارسی

نگین مسلمانان پارسی

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی از پایان عملیات برداشت نیشکر از مجموع سطح قابل برداشت هشت هزار و 200 هکتاری این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۷۶

به گزارش ایسنا، گودرز مراد سلطانی اظهار کرد: با همت تلاشگران کشت و صنعت سلمان فارسی در بخش کشاورزی و صنعت، پایان عملیات برداشت نیشکر رقم خورد و از مجموع سطح قابل برداشت هشت هزار و 200 هکتاری مزارع نیشکر این شرکت، بیش از 750 هزار تن نیشکر برداشت شد.

وی افزود: این میزان برداشت نیشکر از سطح 8هزار و 200 هکتاری، نسبت به سال گذشته بیش از 70 هزار تن افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی تصریح کرد: امسال با برنامهریزی و تلاش همه کارکنان، تولید 83 هزار تن شکر با ضریب استحصال 11 درصد در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی محقق شد که در مقایسه با سالهای گذشته یک رکورد بی سابقه به حساب میآید.

سلطانی با اشاره به برداشت سبز مزارع در این شرکت عنوان کرد: در امسال با برنامهریزیهای صورت گرفته 30 درصد از مزارع نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به صورت سبز برداشت شد.

وی با اشاره به حرکت در مسیر برداشت سبز و توجه به مسائل زیست محیطی در این شرکت خاطرنشان کرد: بیش از 99 درصد کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی، بومی خوزستان هستند و عمده آنها نیز از مناطق حدفاصل شادگان تا اهواز جذب شدهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها