سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح جلسه مربوط به حوادث خیابان پاسداران پرداخت و از مدیریت صحنه یک سایت ضدانقلاب در این قائله خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۷۰
جزئیات جلسه نمایندگان با مسئولان امنیتی و انتظامی درباره آشوب پاسداران /یک نماینده: پلیس یک ربعه بساط اغتشاشگران را جمع کرد

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون متبوع خود با مقامات نظامی و انتظامی کشور و بررسی موضوع ناآرامی‌های خیابان پاسداران، گفت: در این جلسه حوادث چند روز اخیری که توسط برخی دراویش گنابادی در منطقه پاسداران رخ داد مورد کالبدشکافی کامل قرار گرفت و ما در این جلسه تأکید کردیم که حساب سایر دراویش با این دراویش افراطی که چند روز است نظم و امنیت محله را به هم زده‌اند، جداست.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی تلاش کرد با خویشتن‌داری و سعه‌صدر قائله پاسداران را مدیریت کند، افزود: کارکنان ناجا سعی داشتند با مذاکره، محترمانه و بدون درگیری موضوع خاتمه پیدا کند و بدون سلاح در محل حاضر شدند اما دراویش با اقدامات افراطی خود و خط گیری و ارتباط از خارج از کشور با تحرکات خشونت‌آمیز خود 4 نفر را به شهادت رساندند که 3 نفر آن‌ها از کارکنان جان‌برکف نیروی انتظامی بودند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مشخصاً رد پای سایت ضدانقلاب «آمد نیوز» در مدیریت صحنه آشوب‌های خیابان پاسداران موجود است و حتی اغتشاش‌گران با برقراری ارتباط مستقیم «بی بی سی» فارسی لحظه به لحظه حوادث با مصاحبه با افراد منتسب به دراویش مخابره می‌شد. از طرفی برخلاف اینکه دراویش افراطی سعی در مظلوم‌نمایی داشتند، با چوب- قمه و سلاح گرم به خانه‌های اطراف منطقه و صدها اتومبیل مردم آسیب جدی وارد کردند.

نقوی حسینی با تأکید بر اینکه فرماندهی نیروی انتظامی ظرف 1 ربع ساعت بساط اغتشاشگران خیابان پاسداران را برچید، خاطرنشان کرد: برخلاف تبلیغاتی که رسانه‌های بیگانه انجام می‌دهند کارکنان سپاه و بسیج هیچ دخالتی در برخورد با آشوبگران نداشتند و مدیریت میدانی در دست ناجا قرار داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها