فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری حالا نایب‌رئیس فدراسیون بسکتبال است. او که سالیان سال در ورزش این مملکت حضور داشته، حالا می‌خواهد گام‌های بلند و مثبتی در بسکتبال بردارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۶

تبریک میگوییم. به نظر میرسد میخواهید از تجربه خودتان در بسکتبال استفاده کنید.

تقریبا 50 سال است در ورزش ایران فعالیت میکنم و به اندازه کافی تجربه دارم که بتوانم آن را دراختیار رشتههای مختلف و بانوان آن رشته قرار دهم. هدف من خدمت کردن است و دوست دارم این تجربه را که در کشور خودم به دست آورده ام برای خانمهای ایرانی خرج کنم.

بسکتبال و...

من عرق خاصی نسبت به بسکتبال دارم و خودم هم علاقه داشتم. ضمن این که کار کردن در کنار آقای طباطبایی و خانم محمدیان باعث شد با انگیزه بیشتری این سمت را قبول کنم. شاید اگر این دو بزرگوار نبودند به فدراسیون بسکتبال نمیآمدم. امیدوارم گامی که برداشتهام مثبت باشد و بتوانم روزهای خوبی را برای بانوان بسکتبال رقم بزنم. البته برای خدمت رسانی به بانوان بسکتبالیست به دعای مردم و حمایت رسانهها هم نیاز دارم تا از این طریق آنها را به جایگاه خوبی برسانیم.

بازیهـای استقـلال را دنبـال میکنید.

کم و بیش. برای آنها آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان موفق باشند و دل هواداران را شاد کنند.

ماجرای طلب منصورخان از استقلال به کجا رسید؟

چند روز پیش پندار توفیقی با من تماس گرفت و اعلام کرد با جواد قراب در حال بررسی اسناد و مدارک مطالبات منصور است تا متوجه شوند مرحوم چه میزان از باشگاه استقلال طلب دارد. در نهایت قرار شد زمانی که ریز مطالبات پورحیدری مشخص شد با من تماس بگیرند. همین که دوستان پیگیر مطالبات منصور هستند باید خدا را شکر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها