درحالی که پیش از این تصور می‌شد حسین ماهینی جزو بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد، این چنین نیست. فهرست 11 نفره بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد پیش از این در رسانه‌ها منتشر شده بود.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۳۶

مصاحبههای حسین ماهینی درباره شروط بازیکنان برای تمدید قرارداد هم این تصور را به وجود آورد که ماهینی قراردادش رو به پایان است و برای تمدید قرارداد خواهان مشخص شدن برخی شرایط است. این در حالی است که مشخص شد مصاحبههای این بازیکن برای تعیین تکلیف سایر بازیکنان بوده و خودش با پرسپولیس قرارداد دارد.

ماهینی پس از بازگشت از ملوان به پرسپولیس قرارداد خود را سه ساله تمدید کرد و تا پایان لیگ هجدهم با پرسپولیس قرارداد دارد. وکیل ماهینی در گفتوگویی درباره قطعی یا مشروط بودن قرارداد سال بعد این بازیکن گفت: این قرارداد قطعی است و او تا پایان لیگ هجدهم بازیکن پرسپولیس است.

با این شرایط خیال پرسپولیسیها و برانکو میتواند برای فصل آینده راحت باشد. این اتفاق در حالی رخ داده است که هفته قبل نیز شجاع خلیلزاده یکی دیگر از ارکان دفاعی پرسپولیس قرارداد خودش را با پرسپولیس تمدید کرد و با توجه به این که سید جلال هم با پرسپولیس قرارداد دارد، میتوان گفت آنها در خط دفاعیشان مشکلی نخواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها