بازیگر سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی بیان کرد، از بودجه بیت‌المال برای این سریال خرج شده است، اما هنوز آن را پخش نکرده‌اند و معلوم نیست تکلیفش چیست.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۳۳

جعفر دهقان درباره فعالیتهای خود در عرصه بازیگری به مهر گفت: هماکنون سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را آماده دارم که در ماه رمضان 97 پخش میشود ولی نمیتوان به آن، سریال مناسبتی گفت. وی ادامه داد: این سریال، کار نویی است؛ یک اثر اجتماعی خیلی جذاب که درباره مسائل روز جامعه حرف میزند و لطیفی هم هرچه در توان داشته برای این کار گذاشته است.

دهقان با اشاره به جزئیات سر دلبران یادآور شد: این سریال در یزد تصویربرداری شد و داستانش درباره شخصیتهایی است که در یک محله زندگی میکنند. من هم نقش یکی از اهالی محله را دارم و نسبت به کارهایی که خودم پیش از این انجام دادم، متفاوت بود. ما برای این سریال سرما و گرمای یزد را تحمل کردیم و کار سخت و مشکلی بود.

این بازیگر تلویزیون درباره حضورش در سریال جدید سیروس حسنپور عنوان کرد: سیروس حسنپور این روزها مشغول تولید مجموعه «بازی نقابها» است که یک سریال اجتماعی درباره فرهنگ ترکمنهاست و بزودی بازی من شروع میشود که باید به بندر ترکمن بروم.

بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی درباره این مجموعه و تکلیف آن نیز توضیح داد: من خیلی نگران شدم،چون حدود دو تا سه سال تمام زحمت کشیده شد و بودجه بیتالمال خرج شد، اما حالا نمیگذارند سریال پخش شود و بعد درباره آن نتیجهگیری کنند.

وی ادامه داد: با اینکه این سریال بعد از انتقادات اصلاحیه خورد، اما باز هم آن را پخش نمیکنند. اینها بازیگر را دلسرد میکند، چون نمیدانید کاری که در آن بازی میکنید، فردا چه اتفاقی برایش میافتد.

دهقان گفت: پس ما اصلا نباید درباره فرهنگها و قومهای مختلف سریال بسازیم. کاش صبر میکردند و سریال را میدیدند و بعد اظهار نظر میکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها