مرکز تولید و فنی سیما در روز ۲۲ بهمن نمایش حضور و اقتدار مردم ایران را بار دیگر در قاب شبکه‌های سیما به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۴
برنامه شبکه های سیما برای انعکاس راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن، مرکز تولید و فنی سیما نمایش شور، حضور و اقتدار مردم ایران را بار دیگر در قاب شبکه های سیما به تصویر می کشد.

این مرکز با اعزام ۷ دستگاه واحد سیار و دستگاه sng و بهره مندی از دوربین های پرنده، کرین و پرتابل و همکاری بیش از ۳۰۰ نفر از نیروهای خود از برج آزادی تا میدان انقلاب و چهارراه ولی عصر از ابتدای مراسم با مردم همیشه در صحنه همراهی خواهند کرد.

* دوربین های شبکه یک با حضور در جایگاه اصلی سخنرانی رییس جمهور در میدان آزادی، این لحظات را به ثبت می رسانند.

* استیج شبکه دو با هدف به تصویر کشیدن حضور پر شور مردم، امسال نیز در تقاطع خیابان آزادی و پل یادگار امام (ره) برپاست تا با حضور هنرمندان مردمی و مجریان مختلف به پوشش تصویری این مراسم بپردازد.

بر اساس پیش بینی صورت گرفته در این روز مژده لواسانی، مسعود روشن پژوه، ملیکا زارعی (خاله شادونه)، سید مجتبی ظریفیان( عمو مهربان) و آزیتا رضایی(خاله رویا ) در کنار چهره های مختلف هنری و خوانندگان به اجرای برنامه و سرودهای انقلابی خواهند پرداخت تا همراه با مردم تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب را جشن بگیرند.

همچنین ویژه برنامه ۲۲ بهمن از استودیو پخش شبکه دو با اجرای محمد جعفر خسروی و رویا سادات حسینی روانه آنتن خواهد شد.

گفت‌و‌گو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقی‌های انقلابی، حضور مجریان و برنامه-سازان شبکه و همچنین توصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخش‌هایی از این ویژه برنامه است.

گفتنی است، این ویژه برنامه از ساعت ۹ تا پایان مراسم راهپیمایی، شکوه حضور مردم در حماسه ۲۲ بهمن را به صورت زنده پوشش تصویری می دهد.

* پایگاه استقرار شبکه سه سیما در خیابان آزادی، دانشگاه شریف، با حضور مجریان شبکه خواهد بود که میزبان مردم، هنرمندان و ورزشکاران است.

* شبکه پنج سیما با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام با دعوت از چهره های فرهنگی، هنری و.... حضور ملت ایران را در قاب تصویر نمایش می دهد.

در ایستگاه ویژه شبکه پنج سیما جمعی از مجریان شبکه حضور دارند.

* تصاویر راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال نیز از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی واقع در خیابان آزادی تقاطع نواب به صورت زنده پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها