آشتی امیر قلعه‌نویی با برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور بعد از انتقادهایی که از او داشت و حتی بعد از بازی با استقلال گفته بود که آینده عوامل این برنامه را که چه پول‌ها گرفته‌اند را رسوا خواهد کرد یکی از اتفاقات عجیب این هفته فوتبال ما بود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۹۸
قلعه نویی: با برنامه 90 آشتی کردیم!‌

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، جایی که قلعه‌نویی به خاطر روند خوبش با ذوب‌آهن به عنوان مربی برتر ماه پای مصاحبه با این برنامه نشست و خوشحالی او از گرفتن عنوان این برنامه را در نگاهش مشخص بود.

قلعه‌نویی در گفت و گویی درخصوص آشتی با برنامه ۹۰ صبحت‌هایی کرد. او گفت: «ما یکسری موضع داشتیم که دوست داشتم برنامه ۹۰ به اینجاها کشیده نشود که دیدید کشیده شد. اگر ما ۱۰ سال پیش حرفی می‌زدیم و موضعی داشتیم الان دیگران هم موضع گرفتند و آزرده خاطر هستند. این حرف من را قبول ندارید؟ من ۱۰ سال جلوتر این صحبت‌ها را زدم. دوست داریم مردم همه از فوتبال لذت ببرند و در کنار آن همه عوامل فوتبال هم از این لذت بهره ببرند اما می‌بینیم متاسفانه کسی این احساس را ندارد. الان من به بد و خوبی کار ندارم و حرفم در مورد کلیتی است که قبلا صحبت کرده بودم حالا شما می‌گویید آشتی کردیم، ما هم می‌گوییم آشتی کردیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها