شفر: قبل از گل دوم ذوب‌آهن روی اسماعیلی خطا شد

در مورد داور حرف نمی‌زنم !

وینفرد شفر، سرمربی استقلال بعد از شکست 2 بر یک مقابل ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حرفهای جالبی زد:
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱۲

من معمولاً کنفرانسهای مطبوعاتی طولانی دارم؛ اما امروز نمیخواهم طولانی صحبت کنم. ابتدا به تیم حریف تبریک میگویم. ما 90 دقیقه جنگیدیم و بازی راحتی را پشت سر نگذاشتیم. یکی از ترفندهای حریف اوتهای 40 متری به سمت دروازه ما بود. دروازهبان آنها بسیار خوب بود و مهارت خوبی داشت، ما نیز موقعیتهای خوبی داشتیم.

من هرگز در کنفرانسها درباره داوری صحبت نکردهام، چون شغل راحتی نیست و خیلی وقتها ممکن است داور روز خوب و بد داشته باشد و امروز بهترین روز داور نبود. میتوانید صحنه پنالتی را از تلویزیون ببینید که مشکلی نبود یا خطایی که روی فرشید اسماعیلی شد و داور اعتقادی به خطا نداشت. در بازگشت همین توپ، داور ضربه ایستگاهی برای حریف گرفت. ما به اندازه کافی قدرتمند هستیم و هیچ مشکلی برای ما نیست و باز میگردیم. تیم ما شخصیت بسیار بزرگ و خوبی دارد. ما با یک ریکاوری برمیگردیم. هیچوقت درباره داور صحبت نمیکنم. وریا غفوری ارسالی روی دروازه داشت و باید دید ضربه این بازیکن از خط دروازه رد شده یا نه. در مورد پنالتی حریف هم باید دید صحنه پنالتی بود یا خیر. باید بازی را دوباره و با آرامش ببینیم تا درباره خیلی از مسائل آن حرف بزنیم.

شکسته شدن صندلیهای ورزشگاه خوب نیست. نباید بیرون زمین مشکلی باشد. این برای فوتبال خوب نیست. امیدوارم این دفعه آخر باشد که چنین اتفاقی رخ میدهد. در بازی قبل (بازی با صنعت نفت آبادان) هم سنگهای بزرگی به سمت من پرت شد. باید با هواداران همه تیمها در این مورد صحبت شود.

من بعد از پایان بازی به بازیکنانم گفتم از داور فاصله بگیرند. کسی نباید درون زمین معترض باشد و ما باید جنگمان را در زمین داشته باشیم. داور باید کار خودش را انجام دهد.

من قبول ندارم که اعتراض کادر فنی به عملکرد داور، تمرکز بازیکنانم را به هم زد. این مساله نبود. پیش از گل دوم حریف، روی فرشید اسماعیلی خطا شد و در بازگشت توپ تبدیل به گل دوم ذوبآهن شد. ما نمیتوانیم این اشتباهها را ببینیم و چیزی نگوییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها