آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب جمعه تهران با اشاره به تلاش آمریکا برای مذاکره مجدد درباره برجام گفت: به آمریکایی‌ها می‌گویم که مسئولان نظام جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند که مطلقا مذاکره مجدد، اصلاح و تکمیل برجام اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۸۳

امام جمعه موقت تهران گفت: در عرصه سیاست بازدارندگی هر چه بتوانیم موشک تولید میکنیم و هر چه بخواهیم برد آن را بالا میبریم و در این عرصه با هیچکس مذاکره نمیکنیم و به هیچ دولتی اجازه فضولی نمیدهیم. وی ادامه داد: وزیر امور خارجه فرانسه و دیگران این پنبه را از گوش خود درآورند که اگر برای این موارد میخواهند بیایند و مذاکره کنند جوابش را شنیدند.

وی با اشاره به اغتشاشات و ناامنیهای اخیر، تصریح کرد: من در خطبه پیشین خود گفتم در این اغتشاشات با کسانی که فریب خورده اند با رافت اسلامی برخورد شود اما امروز دو نکته به آن اضافه میکنم، آنهایی که بازی و فریب خوردند باید تنبیه شوند و تعهد بدهند دیگر شیطنت نکنند و در سیاهی لشگر اغتشاشگران حاضر نشوند، نه اینکه نازشان کنید. آنها باید هوشیار شوند و اغتشاشگر هر کس که هست دانشجو، طلبه ..باید عواقب رفتار خود را بپذیرد.

وی بیان کرد: نباید تنها دغدغه آزادی اغتشاشگران باشد، آنها علیه نظام شعارداده اند و باید بفهمند که بد کردهاند، بنابراین رافت آری اما همراه با تنبیه و تنبه، به همان اندازه که مهر دارید باید خشم مقدس در برابر لیدرهای اغتشاشات اخیر داشته باشید و بایستی در برابر آتش افروزان معرکه که مردم را تحریک کردند و به خیابان آوردند تا مکانهایی مانند حوزه، مسجد و حسینیه را به آتش بکشند با قاطعیت علیوار برخورد کنید. / فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها