پرونده مرد جوان که متهم است همسرش را کشته و جنازه وی را در استخر مجتمع مسکونی رها کرده با حکم قضایی برای تکمیل تحقیقات بار دیگر به دادسرا برگردانده شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۶۸

به گزارش جامجم، نیمه‌‌شب یکمخرداد 94 خبر کشف جنازه زنی جوان در استخر یک مجموعه مسکونی در اقدسیه تهران به پلیس اطلاع داده شد. ماموران به مجتمع مسکونی رفتند و با جنازه زن جوان که بهصورت شناور روی آب استخر قرار داشت روبهرو شدند.

همسر 35 ساله قربانی به نام کریم به پلیس گفت: من و همسرم در مجتمع مسکونی سرایدار هستیم. دیشب همسرم مهمان داشت به همین علت من زودتر به اتاق رفتم و خوابیدم. نیمه شب بود که متوجه غیبت همسرم شدم. من به طبقه پایین رفتم تا به زیرزمین مجتمع سرکشی کنم اما یکباره با جنازه همسرم روی آب روبهرو شدم. حالا به دوست همسرم مشکوک هستم. ممکن است او در این ماجرا دست داشته باشد. وقتی کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند، زن جوان بهخاطر خفگی جان سپرده و آثار متعدد کبودی و شکستگی روی گردن وی نمایان است، کریم بهعنوان متهم تحت بازجویی قرار گرفت، ولی این مرد خودش را بیگناه خواند.

پلیس در ادامه بررسیها، دوست قربانی را نیز بازداشت کرد. زن جوان نیز مدعی شد هیچ مشکلی با قربانی نداشته و ساعت 10 شب خانه وی را ترک کرده است. دو فرزند خردسال قربانی هم به پلیس گفتند آن شب پدر و مادرشان با هم درگیر شدهاند و پدرشان با بشقاب به سر مادرشان زده که این اظهارات تحقیقات را وارد مرحله تازهای کرد.

بهدنبال اظهارات دو کودک و اظهارات متناقض مرد جوان برای وی کیفرخواست صادر و پروندهاش به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه، کریم منکر قتل همسرش شد و گفت: من و همسرم اختلافی با هم نداشتیم و نمیدانم چه کسی همسرم را کشته و این حرفهای دروغین را به فرزندانم یاد داده است.

بهدنبال اظهارات این مرد، قضات دادگاه پرونده را برای تکمیل تحقیقات به دادسرا برگرداندند تا شاید راز مرگ مشکوک زن جوان در استخر فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها