رئیس اد‌اره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معد‌ن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: قیمت پیاز طی روزهای گذشته، ، 55 د‌رصد‌ افزایش یافته و روند‌ رشد‌ نیز اد‌امه د‌ارد‌.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۵۷

به گزارش ایسنا،«علی تهوری» در ششمین کمیسیون تنظیم بازار خراسانجنوبی گفت: قیمت پیاز طی چند روز اخیر 55 درصد افزایش یافته و روند رشد نیز ادامه دارد.

وی کاهش عرضه را علت افزایش قیمت پیاز دانست و افزود: هر کیلو پیاز درجه دو در یازدهم آبان ماه امسال، عمده فروشی 1400 تومان و خرده فروشی 1800 تومان بوده است که این میزان در حال حاضر به ترتیب 25 درصد و 55 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ طی ماههای اخیر بیان کرد: در برخی استانها هنوز شاهد رشد قیمت تخم مرغ هستیم که خوشبختانه قیمت این کالا در خراسانجنوبی از میانگین کشوری پایینتر است.

تولید روزانه 25 تن تخم مرغ در استان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در حال حاضر روزانه 25 تن تخم مرغ در استان تولید میشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این جلسه خواستار برگزاری نمایشگاه بهاره در هفته اول اسفند ماه شد و گفت: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم شامل مرغ، برنج و گوشت قرمز عرضه میشود.

داوود شهرکی برپایی نمایشگاه را یکی از راهکارهای کنترل بازار دانست و افزود: امید است بتوانیم در نمایشگاه بهاره اقلام مورد نیاز مردم را توزیع کنیم.

برگزاری نمایشگاه بهاره در مرکز استان طی هفته دوم اسفند ماه از مصوبات این جلسه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها