راپورت‌های میرزا ادریس‌

جونم حلال... مهریه‌ام را هم می‌خواهم!

الیوم جمعه بعد غسل و اقامه صلاه در اندرونی همایونی آبگوشت میل فرمودیم با سیر ترشی و سبزی و تربچه نقلی و سنگک دو رو خشخاش. حی لایزال شاهد است که از عهد شباب تا کنون از خوردن آبگوشت هیچ‌گاه سیر نشده‌ایم که خسته شده‌ایم‌؛ از بس که باب میل است. من بعد ذلک متکا زیر سر نهاده به لسان رجال حکومتی امروز چرت مرغوب پساآبگوشتی می‌زدیم که خشایار دق الباب کرده اذن ورود خواست. رخصت فرمودیم .
کد خبر: ۱۱۱۶۸۴۷

خنده مینمود، فرمودیم: چه شده؟

عارض شد که چه نشستهاید تصدقت که زوجه محترمه میرزاولادیمیرخان پوتین صدراعظم روسیه درخواست طلاق کرده و مهریه را هم اجرا گذاشته و میرزا ولادیمیر باید 28 هزار میلیارد تومن به پول ما مهریه بپردازد و وقتی هم فحول و اعاظم که پرسیدهاند چرا؟ عارض شده که: دست بزن داره... به رغم سنگینی بطن و خماری دیدگان همایونی فی الفور قلم و دوات خواستیم کاغذ بنویسیم بدهیم چاپار برساند به کاخ کرملین در مسکو. قلم و کاغذ حاضر گشته چنین نگاشتیم:

بسمک اللهم

از میرزا ادریس والی قصبات ری

به میرزا ولادیمیرخان پوتین صدراعظم روسیه

راپورت رسیده زوجه محترمه به علت برخی اهمال کاری و ندادن خرجی و نیز دست بزن جناب شما قصد ترک زوجیت نموده و درخواست طلاق و مهریه نمودهاند. فوق النهایه ملول گشته و غروب جمعه مان مگسی گشت. لذا بر خود فرض دیده کاغذ نگاشته و در فقره زوجه مطالبی بفرماییم باشد که راهگشا باشد.

این درست است که در فقره جنگ سوریه فوقالنهایه با دول متخاصم و مهاجم خوب بالا خواه ممالک محروسه ایران در آمده و دهان نامبارک دواعش و اعوان و انصارش را آسفالت نمودید که کمال امتنان داریم. و این درست تر است که جنابتان کمربند مشکی جودو دارید و دستی نیز بر شکار و ماهیگیری اما رسول شریعت ما(ص) فرمود: زن ریحانه است و ریحانه که همان فلاور شما باشد که گل معنا میدهد. گل را که نمیزنند لامصب! خوب است که برود تعدادی راپورتچی و مطبوعه چی و فوتوگرافر خبر کند. آستینش را بالا بزند و کبودیها نشان بدهد و بگوید: بیشرف دست بزن داره حاج آقا!

در همین اینستای گرام چندی فوتوی شما را سرچ کرده انگار جنابتان برای همه امور وقت دارید الا اندرونی همایونی! توصیه اکید میفرماییم به جای گربه رقصاندن در جنگلها و شکار خرس رفتن و مطربی، قدری به اهل بیت پرداخته از فمیلی خود سرسراغ کنید. باشد که فتنه بخوابد و فضیحت از این بیشتر دست ندهد. صلاح میدانیم الیوم شیکان پیکان کرده شخصا به قنادی رفته یک جعبه شیرینیتر و یک دسته گل ابتیاع کرده یک کارت قلب دار هم بر تاج چسبانده بنویسید فور اِوِر این مای هارت. سپس به منزل ابوالزوجه مراجعت کرده غائله را بخوابانید. کان لم یکن شیا مذکورا... فوقالنهایه منتظریم کاغذ بفرستید ببینیم چه کردهاید. زیاده فرمایش نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها