سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر طارمی را گنده نکنید، مانده ام چگونه فردوسی پور یک ساعت و نیم وقت برنامه اش را به او اختصاص می دهد.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۷۸
پروین: آنقدر طارمی را گنده نکنید / با این دروغ ها باید فاتحه فوتبال را خواند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، علی پروین در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای آتش نشان درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و حواشی که در روزهای اخیر به وجود آمده است، بیان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و در طول تاریخ بازیکنان بزرگی به آن آمده و از این تیم رفته اند. به همین دلیل از عادل فردوسی پور می خواهم تا این اندازه مهدی طارمی را بزرگ نکند که هواداران تصور کنند هیچکس نمی تواند جایگزین او شود.آنقدر طارمی را گنده نکنید، مانده ام چگونه فردوسی پور یک ساعت و نیم از وقت برنامه اش را برای این بازیکن گذاشته است در حالیکه طارمی اصرار به جدایی از پرسپولیس داشته است.

او ادامه داد: همین الان هم بازیکنان بزرگی در پرسپولیس حضور دارند که راحت می توانند این تیم را به قهرمانی برسانند بنابراین شکی درباره تکرار قهرمانی پرسپولیس وجود ندارد و بازیکنی که دلش با تیم نیست بهتر است از پرسپولیس برود.

پروین درباره اینکه به نظر می رسد پرسپولیس پس از جدایی طارمی در خط حمله با ضعف مواجه شود، گفت: علی علیپور درخشش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته است و برانکو بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. خودم به گرشاسبی گفتم با جدایی طارمی مخالفت نکند و اجازه دهد او به هر تیمی دلش می خواهد برود.

اسطوره فوتبال ایران در مورد دروغی که باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی برای بازگشت او به این تیم گفتند، بیان کرد: متاسفانه دروغ در فوتبال زیاد شده است و باید فاتحه این فوتبال را خواند که افراد در آن به این راحتی دروغ می گویند و فکر می کنند هیچکس نمی فهمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها