در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

کی روش فعلا راضی است / همه نگران باشو

از روز گذشته بحث سلب قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس به وجود آمده است. همه اینها به دنبال اظهارات مهدی طارمی در برنامه نود به وجود آمد.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۹۷
ادعای شگفت انگیز باشگاه تراکتورسازی: پرسپولیس نه،ما قهرمان لیگ برتر هستیم!

به گزارش جام جم آنلاین ، ابتدا استقلال بود که به این موضوع واکنش نشان داد. پندار توفیقی از مدیران باشگاه استقلال در رابطه با این موضوع بیانیه ای داد و خواستار برخورد با باشگاه پرسپولیس شد. البته توفیقی فراموش کرده بود که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است!

حالا نوبت به باشگاه تراکتورسازی است تا در این رابطه واکنش عجیبی نشان بدهد.

سرپرست تراکتورسازی به سایت رسمی این باشگاه گفت: باعث تاسف است که چنین اتفاقات تلخ و غیراخلاقی در فوتبال ایران رواج پیدا کرده و باشگاه تراکتورسازی با توجه به حساسیت موضوع پیگیری‌های قانونی خود را آغاز کرده است!

کاظم محمودی اضافه کرد: شنیدن بعضی از مسائل در فوتبال ما واقعا تاسف برانگیز و باور نکردنی است. میلیون‌ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال می‌کنند. وقتی به همین سادگی در فوتبال حرفه‌یی حرف از دروغ و تبانی و جعل زده می‌شود چه الگویی به جوان‌مان می‌دهیم؟ از طرفی چه کسی پاسخگوی آسیب‌های ناشی از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی است؟

سرپرست تراکتورسازی اضافه کرد: با توجه به قانون که صراحتا نتیجه مسابقات بر مبنای مدارک جعلی و غیرواقعی تغییر می‌کند ما در حال پیگیری دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیافتد با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازی قهرمان محسوب می‌شود. از سوی دیگر انصافا طارمی یکی از ارکان و مهم‌ترین عناصر قهرمانی پرسپولیس بوده در حالی که به واقع اصلا حق حضور در بازی‌ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلای باشگاه با جدیت پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم حق‌مان در این مساله پایمال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها