نمایی کرد، ولی به نظر می رسد این کمپانی بهترین تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود را برای رونمایی در آینده نگه داشته؛ یکی از آنها اکسپریا XZ Pro است که انتظار می رود در حدود زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 رونمایی شود. حالا به واسطه انتشار یک سند، اطلاعاتی منتسب به این موبایل به بیرون درز کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۴۰۲۲
اطلاعات جدید منتسب به اکسپریا XZ Pro سونی منتشر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده اکسپریا XZ Pro از نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 4K و از نوع OLED به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین چیپست این تلفن هوشمند اسنپدراگون 845 خواهد بود و با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

همچنین انتظار می رود این موبایل پرچمدار از دوربین اصلی دوگانه برخوردار باشد. یکی از این دوربین ها حسگری 18 مگاپیکسلی با پیکسل هایی به اندازه 1.33 میکرومتر خواهد داشت و دوربین دیگر دارای حسگر 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های 1.38 میکرومتر خواهد بود. دوربین جلویی نیز از حسگری 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که اکسپریا XZ Pro به لطف استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و یک باتری 3420 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

این تلفن هوشمند با اندروید 8.0 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین طبق روال معمول این کمپانی ژاپنی در دو نوع با پشتیبانی ار یک سیم کارت و نیز دو سیم کارت به بازار عرضه خواهد گشت.

موبایل یاد شده که بهترین تلفن هوشمند از بین مدل هایی که قرار است در آینده نزدیک معرفی شوند خواهد بود، احتمالاً با قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها به فروش خواهد رسید.

انتظار می رود اکسپریا XZ Pro مدت کوتاهی قبل از رویداد MWC 2018 معرفی شود و در اسفند تا فروردین نیز روانه بازار گردد. کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 از 7 تا 10 اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها